Kuets Kotkins ([info]felipe) rakstīja,
@ 2012-02-17 14:31:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kamēr VID nezin ko mēs pērkam veikalā, bet zina, kad tērējam par daudz (db.lv), Amerikānijā tirdzniecības ķēdes pašas smalki analizē pircēju ieradumus un zina kā pārdot preci pirms indivīds saprot, ka viņš to grib iegādāt (nytimes.com, īsākā variantā forbes.com).


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?