07 Decembris 2008 @ 10:21
 
Sestdien, t.b. vakar, turpināju Svīdbankas bankomātu izpēti. 75% no aptaujātajiem naudas izsniegšanas aparātiem atbildēja: "Slēgts!", toties atlikušie 25% acīmredzami funkcionēja pilnā apmērā.

P.S. Laikam lieki piebilsts, ka uz piektdien bankai nosūtīto ziņojumu atpakaļ saņemts pilnīgs "ignore".
 
 
( Post a new comment )
[info]usne on 7. Decembris 2008 - 10:49
vaig lietot krājbankas aparātus - atsaucīgi un komisiju neprasa
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 7. Decembris 2008 - 10:50
Tieši to arī realizēju piektdien. Vakar man bija tīri zinātniska interese.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]kangaroo on 7. Decembris 2008 - 10:55
Un ne tikai. Tajā pašā tīklā ir arī SEB un DnB NORD.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 7. Decembris 2008 - 11:06
Kurš tad to nezin?
Runa ir pavisam par ko citu. Ja konkrēti, tad par šo:
"05.12.2008 Turpinot kvalitatīvu attīstību un īpašu uzmanību vēršot klientu servisa pilnveidošanai, Swedbank..."
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 7. Decembris 2008 - 11:08
Šitais, iepriekš rakstītā kontekstā, ir pavisam labs: "Swedbank jau patlaban ir servisa līderis Latvijā, un bankas mērķis ir sniegt izcilu servisu katram mūsu klientam."
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]unpy on 7. Decembris 2008 - 11:21
Skaidrs tak, ka līderis autoservisā ir divmetrīgais Žeņa, kurš visu dienu izpūris un rokas kabatās sabāzis blandās pa servisu, skaļi kritizēdams visu, ko pārējie dara. Tālab jau viņš ir līderis.

A mērķi - mērķi tak ir tālu un grūti sasniedzami.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)