07 Decembris 2008 @ 10:21
 
Sestdien, t.b. vakar, turpināju Svīdbankas bankomātu izpēti. 75% no aptaujātajiem naudas izsniegšanas aparātiem atbildēja: "Slēgts!", toties atlikušie 25% acīmredzami funkcionēja pilnā apmērā.

P.S. Laikam lieki piebilsts, ka uz piektdien bankai nosūtīto ziņojumu atpakaļ saņemts pilnīgs "ignore".
 
 
( Post a new comment )
[info]unpy on 7. Decembris 2008 - 10:37
Tb - 3 no 4iem mulsi atteicās atzīt, ka to funkcija ir arī skaidras naudas izsniegšana?
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 7. Decembris 2008 - 10:43
Atzīties negribēja piektdien, bet sestdien vienīgā funkcija, ko tie 3 veica bija uzraksta "Slēgts!" eksponēšana.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]zilais007 on 7. Decembris 2008 - 10:48
Oi, man ar tiem bankai nosūtītajai ziņojumiem nelāgi izgāja. Vienā nedēļas nogalē bija pamatīgas problēmas, bet naudu vajadzēja. Aizsūtu vienu ziņojumu, atbildes nekādas. Aizsūtu otro, trešo, ceturto un ar katru nākamo ļauju vaļu savam necilajam vārdu krājumam - pizģec, nakuj, ellē ratā, dirsā pakaļā utt.
Galu beigās atbildes uz visiem (!) ziņojumiem atnāca pirmdienas rītā, kad vairs nevajadzēja. Tak kauns sametās par sarakstīto, it sevišķi tāpēc, ka bija atbildēts pieklājīgi, nenovirzoties no literārās valodas principiem.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 7. Decembris 2008 - 10:54
Mhmmmm, biju prātīgs un rakstīju indīgā tonī, taču lietojot tikai un vienīgi cenzētu leksiku.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]usne on 7. Decembris 2008 - 10:49
vaig lietot krājbankas aparātus - atsaucīgi un komisiju neprasa
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 7. Decembris 2008 - 10:50
Tieši to arī realizēju piektdien. Vakar man bija tīri zinātniska interese.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]kangaroo on 7. Decembris 2008 - 10:55
Un ne tikai. Tajā pašā tīklā ir arī SEB un DnB NORD.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 7. Decembris 2008 - 11:06
Kurš tad to nezin?
Runa ir pavisam par ko citu. Ja konkrēti, tad par šo:
"05.12.2008 Turpinot kvalitatīvu attīstību un īpašu uzmanību vēršot klientu servisa pilnveidošanai, Swedbank..."
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 7. Decembris 2008 - 11:08
Šitais, iepriekš rakstītā kontekstā, ir pavisam labs: "Swedbank jau patlaban ir servisa līderis Latvijā, un bankas mērķis ir sniegt izcilu servisu katram mūsu klientam."
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]unpy on 7. Decembris 2008 - 11:21
Skaidrs tak, ka līderis autoservisā ir divmetrīgais Žeņa, kurš visu dienu izpūris un rokas kabatās sabāzis blandās pa servisu, skaļi kritizēdams visu, ko pārējie dara. Tālab jau viņš ir līderis.

A mērķi - mērķi tak ir tālu un grūti sasniedzami.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)