11 Maijs 2008 @ 11:42
 
Nu labi, es saprotu, kāpēc darba devējs gaida pieteikuma un motivācijas vēstuli no potenciālajiem klientu menedžeriem vai kā citādi nodēvētajiem pa telefonu dīcējiem -  ja reiz viņu darba pienākumos būs pārdot sniegu pingvīniem, nav par skādi jau laikus ievērtēt, kā viņi dzen tuftu. Bet kāda mārrutkā pēc tādas būtu jāraksta maketētājiem, datorgrafiķiem vai jel kādiem citiem neredzamās frontes cīnītājiem? Vai tiem personāla menedžeriem lasīt nav ko? Labāk lai kādu grāmatu palasa, būtu par ko parunāt.
 
 
( Post a new comment )
[info]anna on 11. Maijs 2008 - 13:18
man, piemēram, ir ļoti svarīgi zināt, vai cilvēks varēs iejusties komandā, neatkarīgi no tā, ko viņš dara. uz līdz ar to ir svarīgi zināt, vai cilvēks darba vietu izvēlas tikai pēc tā, kur maksā vairāk un viņam ir pilnīgi vienalga, vai maketēs "Notievē 5 dienās!" reklāmas vai ko citu. Un tamlīdzīgi.
Ir svarīgi, lai kopā ar CV ir vismaz kaut kāds pavadteksts, kas par cilvēku kaut ko pasaka, bet diez vai tam vienmēr vajadzētu būt oficiālajā standarta motivācijas vēstules formā.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 11. Maijs 2008 - 13:35
Par to vienalga varēsi pārliecināties tikai tad, kad salaidīsi zobu pret zobu viņu kopā ar komandu.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]anna on 11. Maijs 2008 - 13:51
true. bet, ja man ir 70 CV kaudze un jāsaprot, ar kuriem no visiem tikties un runāties, tad ir svarīgi kaut ko nedaudz zināt arī pirms tam.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)