07 Oktobris 2009 @ 09:56
 
Labs serviss un iejūtīgi pārdevēji - tas ir avīžu tirgotava X. Kad tur pērku e-talonu, man vienmēr piedāvā "Varbūt kafiju vai tēju padzerties?" Acīmredzot, lai talons ēdot nestrēgst rīklē.
Tas man atsauca atmiņā klasisko epizodi no Šveika, kurā titulvarionis rosījās mazumtirdzniecībā: "Piedodiet, kundze, tualetes papīra mums nav, toties varu piedāvāt smilšpapīru."
 
 
( Post a new comment )
[info]shelly on 7. Oktobris 2009 - 10:02
:D
(Atbildēt) (Link)
[info]chaika on 7. Oktobris 2009 - 10:08
Es sestdienas rītos eju uz X iepirkt minīti sporta nodarbībai un man vienmēr piedāvā KAUT KO GARŠĪGU, KĀDU BULCIŅU, ŠOKOLĀDĪTI?
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 7. Oktobris 2009 - 10:21
Rūpējas par figūru!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]antuanete on 7. Oktobris 2009 - 10:10
Jā, Narvesens kārtējo reizi ir sačakarējis savu servisu, pārdevēju ieinteresētību pārvēršot par obligātu standartjautājumu komplektu :/
(Atbildēt) (Link)
[info]nulle on 7. Oktobris 2009 - 12:15
es pirku sērkociņus veikalā X, un pajokoju, „nē, uzdzert neko nevajadzēs”, laipnajam pārdevējam vaibsts nenokustējās, droši vien nebija smieklīgi.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]nulle on 7. Oktobris 2009 - 12:23
kādi mēs dalba**bi, pārdevējam ar to visu nav nekāda sakara, tāpat kā kasierēm "Selverā" (tur nevar uzminēt — sveicināsies? nesveicināsies? un tad stāvi tāds apjucis), vai vienalga kur, ar sveicināšanos!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 7. Oktobris 2009 - 21:12
Kā nu ne, pārdevējs ir tā visa interfeiss, lai arī kas tas būtu.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]nulle on 7. Oktobris 2009 - 21:24
interfeiss, bet ne savs -- darba devēja. tā kā var teikt (pa manam), ka no paša pārdevāja tur nav nekā
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]nulle on 7. Oktobris 2009 - 21:24
*pārdevēja
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)