|
Decembris 1., 2022
Comments:
Ceļus remontē pilnīgi visās valstīs, arī UK un Eiropā. UK nav iespējams nobraukt 100 jūdzes tā, ka nebūtu vismaz 3 posmi ar ceļa darbiem un ātruma ierobežojumu uz 40 jūdzēm stundā. Šķiet, ka Latvijā vienīgi ieekonomē uz kārtīgiem ceļu apzīmējumiem, tāpēc reizēm neko nevar saprast, kā jābrauc.
| From: | f |
Date: | 1. Decembris 2022 - 18:53 |
---|
| | | (Link) |
|
hah, tas gan jā - braucu pa kārtīgas sacensību trases cienīgiem līkumiem vairākus kilometrus, un ne pirms viena nebija zīmes, ka jābrauc vismaz uz 70. tajā pašā laikā, uz a6 tomēr iz saliktas zīmes pirms asajiem līkumiem, un kad brauc ar atļauto ātrumu, visus līkumus izbrauc līgani. a tur būtu noderējušas zīmes i uz 50, i uz 70, jo tu jau neredzi, cik ass tas līkums ir, kad brauc pa līkumainu mežu.
Brauc ar kādu labu GPS navigatoru, un tas jau parāda, kāds līkums tevi priekšā gaida.
| From: | f |
Date: | 4. Decembris 2022 - 19:08 |
---|
| | | (Link) |
|
kā gan citādi.
man patīk, kā latvijā daudzi uzskata, ka no ceļu satiksmes nevar prasīt neko. paprasīt kādu zīmi ir pārmērīgi, jo tev pašam viss ir jāizspriež, un ja tu neesi izspriedis, tad "pats vainīgs", un esi pelnījis jebkādas sekas. mainīt pilsētu un mazpilsētru zīmes - to varēja darīt, bet citas zīmes, no kurām būtu labums, - nē, kāpēc gan? tāda ļoti mazpilsētnieciska domāšana.
Tam var piekrist. UK es pat normāli nedomāju, kāds ir atļautais ātrums, jo vienmēr ir zīme – iebraucot pilsētā zīme, izbraucot atkal zīme, ka var braukt ātrāk. Ja priekšā ir sarežģīta situācija, tad arī uzraksts, kur konkrēti norādīts, kas par problēmu – piemēram, palaid tramvaju u.tml. Rīgā ir tāda vieta, kur autobraucēji regulāri pakļūst zem tramvaja, jo daudzi no laukiem iebraukuši nezina, ka tur ir tāda bīstama vieta. Bet nekādas norādes tur joprojām nav. |
|
|
Sviesta Ciba |