|
Oktobris 16., 2018
Comments:
Ok, te biš konteksts vajadzīgs.
Harry's štiks nav 'mēs taisam skuvekļus', bet gan 'mēs ļaujam abonēt pakalpojumu 'ik pārnedēļu skūšanās piederumi tavā pastkastītē', un tajā segmentā viņi ir viens no lielākajiem un zināmākajiem zīmoliem.
Protams, nemaina faktu, ka arī līdz šim bija gan daži specifiski sievietēm paredzēti, gan arī viens no viņu galvenajiem konkurentiem nevis uzsvēra 'mēs rūpējamies par tām sarežģītajām vīriešu lietām, ko sabiedrība noklusē', bet gan 'sure, sievietēm arī patīk mūsu produkti, jo īpaši X un Y'.
Jebkurā gadījumā, uz Latviju Harry's neko nepiegādā, tā kā kāda starpība.
| From: | f |
Date: | 16. Oktobris 2018 - 16:32 |
---|
| | | (Link) |
|
Jaunajam subscription servisam ir arī jauni skuvekļi, protams, bet tieši ar gilette un wilkinsonu viņi nekonkurē, un 'vēl viens ražo skuvekļus' īsti nebūtu newsworthy. Tas dēļ Harry's market share savā segmentā.
Zin kā, ja nestle pēkšņi sāktu ražot kapsultējas aparātus ar tējas kapsulām, kas pilnīgi nebūtu savienojami ar viņu kafijas kapsulu aparātiem.
Nu, kā tur bija, '60% no mums tomēr skujas'. Globāli fotoepilatori der nelielai sieviešu apakškategorijai - gaiša āda, tumšs apmatojums, 100% skaidrs, ka pēc dažiem gadiem negribēsies pārstādīt apmatojumu atpakaļ.
BET! Latvijā varbūt tev ir lieliska biznesa ideja un izpratne par pieprasījumu, kuru esošais piedāvājums tok neapmierina, tā kā izvēlies tik tuvāko elektrotehnikā spējīgo augstskolu, dabū studentus, ar ko kopā uzcept R&D (nu tur, saprast kādas daļas var pa lēto no ķīnas dabūt, ko ir vērts uz vietas uztaisīt -ja nevajag baigos mikro, tad visas elektroshēmas var kvalitatīvi uztaisīt arī LV) - un cep augšā lēto&kvalitatīvo fotoepilatoru elegantā no koka drāztā korpusiņā ar latvju zīmēm.
| From: | f |
Date: | 17. Oktobris 2018 - 08:32 |
---|
| | | (Link) |
|
:D un boom! ir veseli pieci pircēji :) |
|
|
Sviesta Ciba |