Manuprāt, tu putro. Dzelzceļš ir primāri kravām. Kravu vilcieni arī Amerikā (kur vispār dzelzceļš ir gandrīz tikai kravām) strādā joprojām; arī tur secināts, ka:
For shippers moving large loads over long distances, a combination of truck and rail is cheaper than using trucks exclusively. Not only can more containers be shipped via rail, but trains are more fuel-efficient, making intermodal cheaper for long hauls.
Savukārt Rail Baltica paredzēts, ka ies 2-3 kravas vilcieni stundā. Ne jau uz Rīgu, protams. Bet no Parīzes vai Berlīnes uz Helsinkiem mierīgi, Tallinā pārkraut uz kuģi būs daudz ātrāk, nekā stibīt visu pa Baltijas jūru. Noteikta tipa kravas, protams.
Tāpat Latvijā varēs pārkrauties kravas vilcieni no Eiropas uz Krieviju tālāk.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: