Eos ([info]eos) rakstīja,
Tu stāsti tēviņiem nesaprotamā valodā, piedod. Es saprotu, bet pats neprotu to iztulkot meitenes tēvam saprotami.

"ģimnāzijā matemātikā viņai bija atzīmes no 3 līdz 5, viņa bija knapi sekmīga, tad viņa aizgāja uz parastu skolu un matemātikas ce dabūja 96, kamēr viņas bijušie klasesbiedri dabūja ap 80. tā ģimnāzija būtu viņu nobendējusi."

Kas ar viņu notika tajā parastajā skolā? Vai tiešām bija labāka matemātikas skolotāja kā ģimnāzijā? Vai meitenei neder burkāna un pātagas metode, bet der tas, ka atzinību izsaka par progresu, nevis visu laiku salīdzina? Kur ir slepenā sastāvdaļa, lai dabūtu CE 96%?

Tu minēji cītīgu gatavošanos CE visas 9.klases garumā. Viņa to būtu arī darījusi, ja būtu palikusi ģimnāzijā. Kur atšķirība? Pēc visa spriežot, Tev ir ļoti apdāvināta meita, kura, ja vien nesabendē nervus, var visos priekšmetos dabūt 80-100%.

Šī meitene nav tik apdāvināta. Viņa ar lielu mācīšanos 8.klases laikā savu vidējo pacēla no 6.5 uz 8+.

Šajā stāstā man kā skolotājam visvairāk interesē, kurš vai kura un kā iemācīja Tavai meitai risināt teksta uzdevumus, tos pavisam sarežģītos, tā, lai tiktu iekšā ģimnāzijās??

Jo diemžēl es redzu praksē, ka meitenēm caurmērā iet mazliet grūtāk ar tiem teksta uzdevumiem. Ja nesāk jau 4.klasē papildus darbu pie matemātiskās loģikas apguves, tad uz 9.klasi ko labot ir grūti.











(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?