“Spēle B un tās aktualizēšana patērētājos, izmantojot publiskos runātājus un mēdijus”
(īss pārstāsts no 16. februāra lekcijas par šo no pētnieces Alisonas Mak Dovelas, kura pēta Pasaules Ekonomikas foruma pasludinātās “ceturtās industriālās revolūcijas” norisi)
Stāsts par to kā “Jau vairāk kā desmit gadus ir tikuši kalti plāni par pašreizējās, disfunkcionālās sistēmas aizvietošanu ar uz tehnoloģijām būvētu, decentralizētu ekonomiku, it kā, lai attīstītu cilvēku labklājību un vidusšķiru. Es saprotu, ka šī programma ir iepriekšējā, pārvaldošā un pakļaujošā modeļa variants, taču ar pievienotu digitālo identitāti”
Tās ieviešana notiek decentralizēti, taču finansējumu saņemu plašs ļaužu loks no ASV galvenajām universitātēm kā MIT, Stauntona, Hārvarda, kā arī Volstrītai pietuvinātie Silikona alejas uzņēmumi.
Šo zinātnieku, kas nāk no šīm iestādēm, mērķis ir mainīt cilvēku uzvedību un ieradumus, pirms tam tos novērojot ar arvien sarežģītākām Mākslīgā intelekta sistēmām.
Spēle B ir par cilvēka rakstura, uztveres pārveidi, lai tas tiktu pakļauts organisma ķīmisko reakciju rezultātā (dopamīns) spēles spēlēšanai un pieredzei, ko gūst mākslīgajās vidēs.
Spēle B ir par cilvēka piedabūšanu ar dažādiem trikiem piedalīties mākslīga intelekta, dziļas-iejušanās pasaulēs kā Meta-verse, kur cilvēks pilnībā saplūst ar vidi, kas līdzīga datorspēlei.
Visa smadzeņu skalošana grozās ap ideju, ka cilvēki ražo enerģiju. Cilvēki, labprātīgi piekrītot, ka daļa viņu enerģijas tiktu nodota “sabiedrībai” varētu “kalpot” cilvēces labā, tādejādi pienesot savu dzīvības enerģiju kopējā traukā. Tas tiek simbolizēts ar bitkoinam līdzīgu monētu, kurā uzkrātais rastos arī no mitohondrijos saražotā katra cilvēka organismā. Šī ideja gan reklāmas rullīšos tiek ietērpta tā, ka cilvēki palīdzēt atjaunot “balansu” un atkal justos “ vienoti” .
Ideja ietērpta animācijā, kura iznākusi pirms gada
https://www.youtube.com/watch?v=E_cyCuCKQhsSpēle B slēpjas zem saukļiem par transhumānismu un cilvēka potenciāla aktivizēšanu/palielināšanu.
Daudzas sistēmas, ko viņi izmanto, lai novērtētu cilvēku gēnus, cilvēka organisma kā sistēmas efektivitāti, slēpjas zem transhumānisma vārda, taču to būtība ir teju tāda pati kā Eigēnikas programmām.
Vieni no spēles B popularizētājiem ir arī podkāstu veidotāji youtube Džo Rogans un Lekss Fridmans, kuri regulāri intervē augstākminēto zinātnieku grupu.
Viens no absurdiem, kas tiek pieminēts – tiek propagandēta atgriešanās pie dabas. Taču mācīšana celt teltis, vākt ogas, iekurt uguni tikšot mācīta caur datorsimulācijām, jo “ tā esot drošāk” .
Karte par visiem, ko pētniece līdz šim atradusi kā iesaistītus šajā projektā:
https://embed.kumu.io/963c6131d99a5d4bd083e12c6f10981c#untitled-map?s=bm9kZS13NzV0UUUyQg%3D%3DSpēles B viens no mērķiem ir radīt cilvēkiem sajūtu, ka visi fiziskie objekti ir digitalizēti un atrodami digitālajā pasaulē. Tātad, visus objektus saliekot 5G+ tīklos, tiem piešķirot numurus un identifikācijas.
Arī izglītībā viņiem ir savs plāns. Viņi plāno ieviest testus, kuri nosaka rakstura iezīmes un prāta/domāšanas īpatnības 6.klases testu matemātikā un valodā vietā, jo matemātiku veiks MI un valodas gramatikas kļūdas izlabos MI, cilvēki veiks ar rokām darbus, tāpēc jāatrod cilvēkam jau 6.klasē piemērota vieta viņu izveidotajā tehnoloģiskajā Anti-utopijā.
Izglītības ietvaros viņi plāno izmantot aizvien vairāk datorsimulāciju. Ja šobrīd dažās Latvijas augstskolās elektroniskās tāfeles, kuras ir saslēgtas tīklā ar pasniedzēja un studentu viedierīcēm, ir normāla parādība, tad viņi plāno doties vēl tālāk. Virsnosaukums, ko viņi lieto, ir “ Starp-mēdiju mācīšanās”, kura būtība ir pieslēgt visas cilvēka maņas tīklam, un tad analizēt mijiedarbībā iegūtos datus.
Viena no MI programmām, kas šogad janvārī un februārī internetā ir guvusi popularitāti, ir ChatGpt. Cilvēki tiek pieradināti pie tā, ka sarunu bots ir izpētījis visu par jums pieejamo informāciju internetā, un uz tās pamata ved sarunu ar jums. Nākamais etaps, iespējams 2024.gadā, būs pārdot šī čata bota programmas kā personālos asistentus jūsu viedtālruņos, kuri ar jums sarunāsies un piedāvās dažādas izvēles, balstoties uz zināšanām par jūsu raksturu un interesēm.
Pamats visam ir digitālā identitāte. Jo citādi cilvēkiem aizvien būtu iespēja fiziskajā pasaulē izslēgt datoru, visas ierīces, un doties dabā. Tāpēc tiek gatavoti likumprojekti par digitālās identitātes regulējumu.
Visas šīs idejas, kā parasti, tiek noformulētas un pārdotas/integrētas Holivudas filmās un Disneja multfilmās.
Šajā Spēlē B ietilpst arī universālais ienākums, ko valdības došot apmaiņā pret to, ka cilvēkiem būs obligāts pienākums nodot savus datus lielajam MI tīklam.
Cilvēkiem būs iespēja veikt sabiedrībai derīgus darbus par papildus bonusu savā digitālajā maciņā. Kā arī pētīt kādu no iepriekš noteiktām zinātnes sfērām, tā savu laiku pārdodot pret digitālajiem cipariņiem. Šo viņi sauc par “žetonu ekonomiku” no idejas, ka kādreiz atrakciju parkā par noteiktu skaitu žetonu varēja iegūt iespēju braukt ar kādu atrakciju.
Daudzi no Spēles B elementiem slēptā veidā ir jau iekļauti mūzikas un mākslas industrijas personu šovos, kā ierasts. Piemēram, dziedātājas Riannas intervija SuperBowl (amerikāņu futbols) ASV puslaika šovā, kas bija 12.februārī, un ko vēroja vairāk kā 110 miljoni amerikāņu.