efix ([info]efix) rakstīja,
@ 2005-11-22 10:21:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
LMT 4min
LMT vispār gudrīši ar savām 4 minūtēm. Paskatījos zvanu arhīvu - reti kurš zvans ilgāks par 1 - 2 minūtēm. Un ja ir pāri 4, tad ļoti minimāli - 5 vai 6 minūtes kopējais zvana ilgums. Tas gan attiecas uz maniem zvanīšanas ieradumiem.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]efix
2005-11-22 10:58 (saite)
Jā, ar vecākiem sazvanīties tas ir labs bonuss, un gan jau bizness ļautiņiem arī.

Anyway, domāju ka viņi veic diezgan lielu mārketinga research, lai zinātu, par cik pazemināt tarifus, vai izveikt bonusus.. BITE sāk kost :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]udensroze
2005-11-22 10:59 (saite)
biznes lautinji kaa reiz max iisas sarnas veic!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mmk
2005-11-22 11:01 (saite)
nu nu.
biznesā runā tik daudz cik ir vajadzīgs nedomājot par kostiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]udensroze
2005-11-22 11:06 (saite)
es netrunaaju par kostiem naudas izteiksmee, bet laika izteiksmee domaa daudz - runaa tikai par lietu un biezi vien ta ir 1 min saruna

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]efix
2005-11-22 11:02 (saite)
:) varbūt. Esmu gan redzējis savādāk.

Bet padomāju, ka Saeimas kancelejai vai vvz kam tagad jābūt kaut kādam ietaupījumam, kad te tie apmaksātie deputāti zvanās. Tie jau gan valstij svarīgas lietas mīl pa telefonu pārrunāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]udensroze
2005-11-22 11:09 (saite)
tas gan,valstiskais sektors norunaa kaudzi naudas!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mmk
2005-11-22 11:00 (saite)
nu vairāk tas ir pasākums lojalitātei, lai ar 1.decembri, kad varēs mainīt operatoru nebūtu pārāk lielas ziepes.

un par to marketing research - not really, tas vairāk notiek uz iepriekšējās pieredzes bāzes (lietotāju uzvedība) un tirgus situācijas bāzes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?