|
[Mar. 29th, 2011|02:13 pm] |
|
|
|
Comments: |
es gan te kaut ko nesaprotu. tas gadījumā nav apmēram tikpat efektīvi, kā piedāvāt velosipēdistiem izmantot daugavu? un vispār, velosipēdiem ir bijis aizliegts pārvietoties pa sabtransa joslu? un vēl man nāk prātā līdzība ar trusīti lauvu būrī, jo sabtranss ir velosipēdistiem bīstamākais satiksmes dalībnieks rīgā. un vēl, un vēl.
| From: | goddes |
Date: | March 29th, 2011 - 02:41 pm |
---|
| | | (Link) |
|
kaut kā tā, mhm, piekrītu gan par to, ka diez vai bija aizliegts, gan arī nedrošākais pasākums
csn: 105. Ja ceļš apzīmēts ar 505., 506., 508. vai 509.ceļa zīmi, pa joslu, kas paredzēta pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem, izņemot taksometrus, aizliegts braukt, kā arī aizliegts apturēt transportlīdzekli šajā joslā.
Tieši tā.
Praksē vienmēr personīga dilemma bija starp šo normu un 'brauktuves labo malu'. Par braukšanas tizlumu - piemēram, pēc Stacijas lielā krusta braucot taļāk uz krastu pēkšņi mest uz iekšjoslu, transportus atstājot abās pusēs, man pat ļoti nepatīk.
| From: | watt |
Date: | March 29th, 2011 - 04:17 pm |
---|
| | | (Link) |
|
reāli tāda dilemmma ir tikai likumdevēju analfabētisms, imho parastā praksē Eiropā ir ka sab.trans josla ir viennozīmīgi (arī) priekš velosipēdistiem.
t.b. tas ka pēc CSN Latvijā ar velo ir "aizliegts" braukt pa sab.trans joslu ir kliedzošs stulbums. | |