There's life - [entries|archive|friends|userinfo]
re:

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Mar. 29th, 2011|02:13 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkh

Comments:
From:[info]eerenpreiss
Date:March 29th, 2011 - 02:54 pm
(Link)
Tieši tā.

Praksē vienmēr personīga dilemma bija starp šo normu un 'brauktuves labo malu'. Par braukšanas tizlumu - piemēram, pēc Stacijas lielā krusta braucot taļāk uz krastu pēkšņi mest uz iekšjoslu, transportus atstājot abās pusēs, man pat ļoti nepatīk.
[User Picture]
From:[info]watt
Date:March 29th, 2011 - 04:17 pm
(Link)
reāli tāda dilemmma ir tikai likumdevēju analfabētisms, imho parastā praksē Eiropā ir ka sab.trans josla ir viennozīmīgi (arī) priekš velosipēdistiem.

t.b. tas ka pēc CSN Latvijā ar velo ir "aizliegts" braukt pa sab.trans joslu ir kliedzošs stulbums.
From:[info]eerenpreiss
Date:March 29th, 2011 - 04:46 pm
(Link)
1. uz savas ādas pārbaudu šo problēmu tikai ecēšanās nolūkos - un vietām sab.trans joslas šķiet pārāk šauras, lai starp busa nīgršoferi un apmali justos droši, tāpēc pilnīgi noraidīt bažas arī nevaru. Taču tā jau ir salīdzinoši sīka infrastruktūras & attieksmes kombinēta problēma.

2. Reiz īpaši papētīju joslu atvēlējumu jautājumu citviet. Secinājumi - risinājumi atšķiras, reizēm pat valsts teritorijā (pavecs links, bet sk. piem. http://www.bikexprt.com/bikepol/facil/lanes/bikebus.htm). Iespējams, tur šis jautājums atstāts pašvaldību pārziņā, nevis regulēts centrāli.

Un re, atradās ziņa no Londonas: http://www.telegraph.co.uk/motoring/road-safety/2750428/The-truth-about-bikes-and-bus-lanes.html. Un pat wiki ir sadaļa par dalītajām busu-velo joslām: http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_transportation_engineering#Shared_bus_lane ar dažādiem secinājumiem. Tā kā viss normāli - Rīga vasarā varbūt sapratīs, kā labāk. Atliek tikai skaļāk komentēk.