There's life - Post a comment [entries|archive|friends|userinfo]
re:

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Mar. 29th, 2011|04:46 pm
eerenpreiss
1. uz savas ādas pārbaudu šo problēmu tikai ecēšanās nolūkos - un vietām sab.trans joslas šķiet pārāk šauras, lai starp busa nīgršoferi un apmali justos droši, tāpēc pilnīgi noraidīt bažas arī nevaru. Taču tā jau ir salīdzinoši sīka infrastruktūras & attieksmes kombinēta problēma.

2. Reiz īpaši papētīju joslu atvēlējumu jautājumu citviet. Secinājumi - risinājumi atšķiras, reizēm pat valsts teritorijā (pavecs links, bet sk. piem. http://www.bikexprt.com/bikepol/facil/lanes/bikebus.htm). Iespējams, tur šis jautājums atstāts pašvaldību pārziņā, nevis regulēts centrāli.

Un re, atradās ziņa no Londonas: http://www.telegraph.co.uk/motoring/road-safety/2750428/The-truth-about-bikes-and-bus-lanes.html. Un pat wiki ir sadaļa par dalītajām busu-velo joslām: http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_transportation_engineering#Shared_bus_lane ar dažādiem secinājumiem. Tā kā viss normāli - Rīga vasarā varbūt sapratīs, kā labāk. Atliek tikai skaļāk komentēk.

link Read Comments

Reply:
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs IP addresses of anonymous posters.