Dunduks ([info]dunduks) rakstīja,
@ 2005-09-27 16:55:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
izgliitiiba
dazhi ieraksti - http://klab.lv/~muuks/311999.html, http://klab.lv/users/antuanete/10654.html, kaa arii vakardienas pieredze lika kaarteejo reizi apdomaat to vai vispaar un kaa maaca shodien -

teksta uzdevums
"1.-4. klasee ir 363 jeb 33% skoleenu, 5-8. ir par 119 skoleeniem vairaak kaa 9.-12., cik ir katraa klashu grupaa un kopaa?"

kaa es risinaatu -
kopaa ir y skoleeni,
y ir 1.-4. skaits daliits ar % skaitu, reiz 100
9.-12. ir x, 5.-8. ir x+119
taatad 5.-12. ir 2x+119 un tas ir y miinuss 1.-4.
2x+119=737 utt.

7. klases skolniece pasaka, ka kaut ko taadu, visaadus x un y redz pirmo reizi (ok, otro, pirmo reizi uz shkjuuniisha kopaa ar veel vienu nezinaamo uzrakstiiti bija), vinju metode ir Jautaajumi (un ne jau siiki algoritmiski sadaliiti jautaajumi - cik ir 1% no skoleenu skaita, cik ir 100%, cik ir 77%, bet stipri vispaariigaak, bet arii peec tam nenotiek nekaada mainiigo ievieshana), protams, tas nav svariigi kaada ir tehnika, bet kaut kaada procesa sadaliishana pa gabalinjiem peec tam labaak paliidz saprast arii kopeejo, un es labaak pakluseeshu par veestures graamatu, es shamaas autora vietaa publiceetos tikai ar pseidoniimu


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?