Ceļš/pārvietošanās
Rīga (17.10.) – London Stansted Airport (17.10.) – Welshpool (17.10.) - Crewe + Chapel Holmes (18.10.) - Chester (19.10.) + Stoke-on-Trent (19.10.) + Kenilworh (19.10.) - London Stansted Airport (20.10.) – Rīga (20.10.)
Rīgas lidostā biju laicīgi un iečekojos tikko atvēra šamo uz Londonu, līdz ar to varēju pavadīt Daudz laika baudot plašo un dažādo dzimtenes galvenos lidostas piedāvāto izklaižu klāstu (resp., paēst brokastis Lido un gan brokastu laikā, gan pēc tam lasīt gan dienišķo „Sport-ekspress”, gan „Vokrug sveta”). Lidoju ar Ryan Air, lielais Boeing 737-800, viss labi, jo gaisā jau nepaliku.
AVIS autonomā bija rezervēts "Ford Focus" klases autiņš, man tika 2008. gada Renault Megane.
Kopumā ar braukšanu pa pretējo pusi esmu apradis, nepieciešama gan bija drusku lielāka koncentrēšanās kā LV. Tiesa, neiztika bez piedzīvojumiem – pirmais bija saistībā ar TomTom ceļā uz pirmo naktsmītni, kad šamais aizved nevis pa normālu un pietiekoši lielu asfaltētu ceļu, bet izmet skaistu līkumi pa kalniem un pa lejām, pa ļoti šauru un zemākās vietās arī dubļainu kalnu celiņu, kuram piedevām sānos ir asi un pietiekoši stingri krūmāji, kā rezultātā autiņš maķenīt apskrāpēts un galīgi netīrs, labā ziņa gan ir tā, ka man vismaz izdevās izbraukt, jo pirms kādas nedēļas viens, līdzīgi kā es GPS navigatora lamatās iekritis, iestiga un dabūja meklēt traktoru, kurš varētu izvilkt (labā ziņa ir tā, ka atdodot autiņu atpakaļ nomā šamam pieņēmējs uzmeta aci, atzina par labu esam un nekādas papildu izmaksas man neradās), otrais atkal bija tīrais cirlīšmoments – paēdis brokastis, samaksājis un atvadījies dodoas prom, sēžos iekša autiņā, spiežu pogu „Start”, bet saulīte lec, a autiņš nelec, sāku jau pamazām domāt, ko gan iepriekšējā dienā būtu varējis salauzt, sāku pamazām meklēt palīdzības dienesta telefonu, kad pēdējā brīdī pamanu, ka uz displeja rakstīts, ka reizē ar "Start" pogu jānospiež arī bremzes.
Parkošanās bija ok, jo visas viesnīcas tika rezervētas ar parkošanās vietām. Lielākā pameklēšanās bija pie stadiona Stoukā, bet tā kā tur nebiju pirmo reizi, tad drusku pariņķojis pa apli nogriezos pareizi uz ceļu, kura malā bija kaudze ar stāvvietām līdzjutējiem, vienīgi es vēl salīdzinoši laicīgi biju, kas nozīmēju, ka noparcināja mani dziļumā ar sekojošo Ilgo ceļu ārā pēc spēles.
Kopumā tika nobraukti 904 kilometri, autiņš apēda 67 litrus benzīna (paliels patēriņš – gandrīz 7.5l/100km), izmaksas (noma+degviela) 129 GBP, un pilnīga brīvība - brauc kur gribi, un man tā patīk.