Validation

Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
Lūk, šādas lietas ir jādara vīrietim, kādu es gribētu savā dzīvē. Ne jau tas teksts kā tāds, jo īpaši reliģiozitāte - bet visa tā mīlestība un sajūsma, kas no tā strāvo, un nebaidīšanās izrādīt savas jūtas.
* * *

Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry

* * *
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 12:51, [info]klusais_okeans commented:
jā, nebaidīšanās izrādīt jūtas ir must have
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 13:06, [info]dominika replied:
man nepatīk arī visādas spēlītes un neizlēmība. atklātība un skaidrība FTW! iepazīstoties ar kādu, taču uzreiz ir skaidrs, vai šis cilvēks šķiet interesants vai ne. nu tad vajag satikties un noskaidrot, vai tas bija tikai mirkļa iespaids vai kas. vienmēr taču var pateikt - "nē, man šķiet mums tomēr nesaskan" vai "man šobrīd neinteresē ilgtermiņa attiecības", vai "tu man patīc tikai kā draugs/interesants sarunbiedrs". nu protams, lai to darītu, vajag drusku pazīt sevi un zināt, ko grib.
* * *
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 13:03, [info]fjokla commented:
mazliet skērīgi tomēr:)
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 13:06, [info]dominika replied:
man absolūti tā neliekas
On 6. Janvāris 2014, 13:59, [info]pikaso replied:
izlasīju tieši teikumu par baznīcā iešanu, kas vēl tā, bet ka bērnu audzinās pēc bībeles. totāli nobijos.
bet mīlestības vaibam un rādīšanai gan, jā, piekrītu. [pēc bildēm. tekstu ij nemaz vairāk nemēģināšu lasīt kādu brīdi.]
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:17, [info]dominika replied:
bes es tak par principu runāju, nevis konkrēto saturu. tādu, kas gribētu, lai es bērnus audznu pēc bībeles, es negribētu gan.
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:32, [info]annuska replied:
viņš gan raksta - pēc Bībeles principiem. gan jau, ka ne gluži burtiski pēc Vecās Derības taisās audzināt:)
On 6. Janvāris 2014, 14:45, [info]pikaso replied:
arī jaunajā visko interesantu var atrast.
tad jau labāk pēc vienkāršiem labestības, mīlestības, godīguma un vnk cilvēkmīļuma, draudzības un pieņemšanas principiem, bez tiem visiem lielajiem vārdiem un Vienīgajiem Pareizajiem Viedokļim.

[piedodiet, es vnk tikko gandrīz līdz galam izlasīju The God Delusion. un jau pirms tam daudz apkārt biju redzējusi un dzirdējusi visādas reliģijas kā institūcijas mahinācijas un Mācības, bet tagad, kad vēl autora norādītos fenomenus papētīju pavisam nedaudz un uzzināju, kas Tur Ārā ir - sagriezās vēl vairāk iekšas kā pēc sen atpakaļ ierādītā tūbes linka par Jesus camp, kurā rāda kā mazus bērnus Patiesībā māca.]

* * *
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 13:58, [info]rasbainieks commented:
teksts gan bezgaumīgs
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:16, [info]dominika replied:
labāk bezgaumīgas jūtas, nekā gaumīgi meli
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:18, [info]rasbainieks replied:
protams, citu variantu jau nav.
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:42, [info]dominika replied:
nu, visi jau nevar vienmēr būt stilīgi un oriģināli
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:20, [info]annuska replied:
kā var zināt, ka jūtas nav meli? pēc viņa minētajiem principiem mīlestībai nevajadzētu kvalificēties kā jūtām, jo jūtas ir nepastāvīgas
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:50, [info]dominika replied:
nevar zināt, neko nekad nevar zināt, obligāti ir tikai nomirt.
kāpēc tāda neuzticība verbālai jūtu izrādīšanai publiski? kāpēc es to redzu kā foršu pārsteigumu, bet tu un citi lūkojas uz to ar aizdomām - "nē, tas nevar būt pa īstam, tur noteikti kaut kas slēpjas"? jo īstu mīlestību jau vārdos neizpauž?
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 15:05, [info]annuska replied:
tāpēc, ka es, teiksim, tādus daiļdirsējus pietiekami esmu redzējusi. kas pēc tam pamet sievu ar četriem bērniem (un ar visiem saviem Bībeles priencipiem pārceļas uz blakus konfesiju, kur atļauts precēties vēlreiz)

bet varbūt konkrētajā piemērā dažu lasītāju acīs kaitinošais elements aizēno dzīvīgo vēlmi iepriecināt tāpēc, ka tekstā ir apvienots salkanums ar ne visiem saprotamu reliģisku diskursu. kamēr tu redzi galvenokārt šo mīlestības izteikšanu, jo tev tas ir svarīgi

* * *
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:06, [info]annuska commented:
tu gribētu, lai tavs vīrietis tavā cibā ieraksta, cik tu esi forša? tā ir tā jūtu izrādīšana?
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:12, [info]dominika replied:
ne obligāti, bet, kā jau rakstīju, mīlestību un sajūsmu, un nebaidīšanos izrādīt savas jūtas, es gan gribētu. un vārdos un skaidros signālos, nevis kaut kādos grūti iztulkojamos mājienos.
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:17, [info]annuska replied:
nu bet mīlestības izrādīšana ir visa dzīve un attieksme, nevis kaut kāda uz publiku orientēta izpausme. kā šī teksta lasītājs var zināt, ka viņas vīrs nav dzērājs, ka nekrāpj viņu, ka piedalās bērna audzināšanā un saimniecībā, ka viņiem ir daudz, par ko runāt, un/vai foršs sekss?
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:32, [info]klusais_okeans replied:
bet Dominika taču nekur nenorāda, ka šī ir īpašība, kas signalizē par pilnīgu perfekciju vīrietī
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:34, [info]klusais_okeans replied:
t.i., kas neizbēgami signalizē, ka vīrietis noteikti ir foršs un izcils visās dzīves jomās. Tāpat kā uz to nenorāda, piemēram, smalks intelekts, bet tas taču neliedz sievietei pēc to iztēloties kā vienu no vēlamajām īpašībām tipa perfektajā vīrietī
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:36, [info]klusais_okeans replied:
"sievietei to iztēloties kā vienu no vēlamajām īpašībām tipa perfektajā vīrietī"
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:34, [info]annuska replied:
taču viņa piedēvē tai vismaz lielu, ja ne izšķirošu nozīmi
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:40, [info]klusais_okeans replied:
kurā vietā? :)
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:45, [info]annuska replied:
ieraksta pirmajā teikumā lietojot vajadzības izteiksmi
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 15:09, [info]klusais_okeans replied:
vajadzības izteiksme nenozīmē izšķirošas vajadzības izteiksmi
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:40, [info]dominika replied:
izškirošu nē, bet nozīmīgu un vēlamu - jā. es gribētu, lai vīrietis, ar ko esmu kopā, pauž savas jūtas nepārprotamā veidā un neatkarīgi no tā, vai mēs esam divatā vai publiskā telpā.
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:35, [info]dominika replied:
ok, tāds, kurš redz tikai šo tekstu nevar zināt - bet no otras puses, par dzeršanu, krāpšanu vai tamlīdzīgas lietas lāgiem nezinām pat labi pazīstamu cilvēku dzīvēs. es to blogu lasu jau sen, un man šķiet, ka viņiem viss dzīvē ir kārtībā. mīlestības izrādīšana dzīvē un darbos neapšaubāmi ir svarīga - bet es domāju, ja tās nebūtu, cilvēkam nemaz neienāktu prātā veltīt laiku un enerģiju, lai šādi pārsteigtu savu sievu. es neuztvēru to kā īpaši uz publiku orientētu attieksmi - jā, viņš skaļi pasaka, ka mīl savu sievu - bet saka taču to viņai, nevis publikai. būtībā tas nekādi neatšķiras no, piemēram, kāzu ceremonijas.
ko tādu, manuprāt, var atļauties tieši tad, kad ir pilnīgi vienalga ko zina/nezina, padomā/nepadomā teksta lasītāji.
sausais atlikums - ar šo es gribēju paust, ka man vārdi un darbi ir vienlīdz svarīgi. varbūt tāpēc, ka man ir gadījies iegrābties, rīcību un attieksmi iztulkojot kā mīlestības izpausmi.

[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:44, [info]annuska replied:
ja tu spried pēc visa bloga, tad tu zini vairāk - lai gan arī tas ir tikai iespaids, kādu šī sieviete/ģimene grib radīt
turklāt, viņi jau ir precējušies - skaidrs, ka pirms tam šī vēlme ir jāapliecina, privāti un publiski, tur es piekrītu:) taču PĒC tam ar vārdiskiem apliecinājumiem ir par maz, un iegrābties otrādi, nekā tu raksti, ir daudz sliktāk. balsoju par darbiem!
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:51, [info]dominika replied:
nu re, es balsoju gan par darbiem, gan vārdiem. viens otru apliecina.
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:55, [info]annuska replied:
tad jau labi. vienkārši tavs ieraksts ir nolasāms arī tā, ka tev tieši vārdi ir ļoti svarīgi un tu tici, ka tas automātiski dod arī pārējo
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 15:06, [info]dominika replied:
Laikam esmu pasākusi rakstīt paviršāk, jo liekas, ka pavadot ilgāku laiku cibā un daudzus cibiņus satiekot arī dzīvē, cilvēkiem jau vajadzētu nojaust, ka es neesmu ne tik naiva, ne tik kategoriska - un ja kādā ierakstā pieminu vienu lietu, tas nenozīmē, ka automātiski izslēdzu visu pārējo no sava uzmanības un interešu loka. :)
[User Picture]
On 6. Janvāris 2014, 14:15, [info]dominika replied:
turklāt es domāju, ka gan jau tajā gadījumā viņš jūtas izrāda arī citos veidos, šis ir tikai viens tāds negaidīts pārsteigums - un tas blogs jau nav kā privātā dienasgrāmata, ierakstīšana kurā būtu privātuma pārkāpums.
* * *

Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry