Šodien izlikšos par blondīni un uzdošu tupus jautājumus. Savajadzējās pa bluetooth pārsūtīt no telefona uz datoru interviju, jo biju pietiekami stulba, lai ierakstītu to telefona atmiņā, nevis atmiņas kartē. Skaidri zinu, ka manam ķepļepam bluetooth bija, bet vairs nav. Tā varētu būt, ka kāds ap manu datoru rosoties, ir to atinstalējis? Tas vispār ir iespējams? Un ko man tagad darīt, kā zilzobi atgūt? |
|
Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry |
On 26. Septembris 2010, 13:40, klusais_okeans commented: iespējams jānospiež bluetooth podziņa, kas ir blakus datora ieslēgšanas pogai vai kaut kur tajā rindā ar podziņām :) nu paklau, TIK stulba es neesmu. atsevišķas podziņas nav, šķiet, bija jāpielieto kaut kāda trīspirkstu kombinācija (tipa Fn + ...), bet bluetooth man neparādās ne Contor Panel, ne pie programmām, tādēļ ir tikai divi varianti - vai nu es esmu murgojusi un man BT nekad nav bijis (bet priekš kam tad indikatora gaismiņai vieta?) vai arī kāds viņu ir pazudinājis no mana kompja (kāds varu izrādities arī es pati, bet tas nemaina lietas būtību) Ieraksta pirmais teikums gan šķietami atļauj sniegt visāda līmeņa padomus. :) Ja to vēl neesi izdarījusi, iesaku pameklēt internetā sava laptopa modeli + "enable bluetooth", pie reizes pārskatot specifikācijas, vai tiešām tam konkrētajam modelim ir Bluetooth. On 26. Septembris 2010, 14:13, klusais_okeans replied: nē, es vienkārši pati nesen biju pietiekami stulba, lai par podziņas nospiešanu iedomātos tikai tad, kad viss pārējais jau izmēģināts :) Pieredze rāda, ka cilvēki mēdz būt TIK stulbi. Patiesībā ne jau stulbi, bet vienkārši cilvēciski, ka pieļauj elementāras kļūdas, tāpēc nekad par ļaunu nenāk pārjautāt, vai nav aizmirstas elementāras lietas. Nesen draugs pārinstalēja Windows un zvana un jautā, kāpēc viņam nestrādā skaņa. Tā vietā, lai sāktu meklēt, kādi draiveri nav instalēti utt., es sāku ar to, vai gadījumā nav izrauts vads no skaņu kartes. Draugs: – Tu tiešām domā, ka esmu tik stulbs? Es vispār aizmugurē neesmu līdis un kaut ko aizticis un tur viss ir sasprausts. Tāpēc ja zvaniet provaiderim ar sūdzībām par to, ka internets neiet, un operators vispirms liek pārstartēt datoru, pēc tam rūteri utt., tad tā nav vienkārši atšūšana, bet dziļa pieredze, ka tas atrisina problēmas vismaz 90% gadījumu. |