Urban Exploration: SLES-01514

« previous entry | next entry »
Jan. 26th, 2009 | 03:00
Jūtos: Study Dammit!
Skan: Behemoth - The Dark Forest (Cast Me Your Spell)

Man patīk ar estētisku būtību apveltītas tumšas būtnes un lietas.
Man patīk Horror. Nemaz nerunājot par Survival Horror. Man arī ļoti tuva ir UE prettiesiskā estētika.
Bet, ja visas tieksmes apvienojam, iegūstam bradāšanu iekš pamestās, fikcionālās, bet patstāvīgi funkcionētspējīgās pilsētas Silent Hill. Tās detālisms norāda tikai un vienīgi uz šo: ja tāda pilsēta eksistētu, tā būtu pilnībā autonoma, ko apliecina bradājumā fiksētās nianses.
(skatīt, ja vēlies uzzināt to, no kādiem mākslas darbiem radās Silent Hill un kādas mākslas formas ciena Team Silent)



Ir aptuveni 1970. gadi. Pamesta un dekadences glāstiem atstāta Amerikas mazpilsēta kalna pakājē ar tai raksturīgo apbūvi: platas ielas, viensētas, kuras piekļaujas cita citai un kurām pretim ir mauriņš un koki, tuneļi/caurbrauktuves un dažas daudzstāvu ēkas, kurās galvenokārt mitinās veikali un iestādes. Ierodoties pilsētā, mūs sagaida mistēriska migla, neizskaidrojams sniegs un neizprotama, ko savādu vēstoša aura, kuru pavada savādas, industriālas čīkstoņas troķšņi, rūsas skaņa un pamestības laika zoba izklaidējošās darbības - visapkār ir jaušama pamestība, grausti un populācijas neesība, bet ne neapdzīvotība. Turklāt atklājas, ka visi ceļi ārpus šīs estētiskās, pamestās pilsētas ir burtiski nogriezti - tie pēkšņi un stāvus beidzās, atsedzot vertikālu bezdibeni zem ielām. Tiem, kas iemaldījušies šajā tumšajā, groteskajā pilsētā, atliek viens scenārijs: izdzīvot un atrast ceļu ārpus šīs sirreālās tumsas un pamestības pārņemtās pilsētas, mērķu sasniegšanai meklēt resursus, taupīt tos un stratēģiski pārvaldīt, un pa ceļam gūt Urban Exploration priekus, apmeklējot miglas un nelaikā sniegošā sniegā tīto pilsētu dienas laikā, gan nakts laikā, kā arī alternatīvas realitātes groteski tumšajā [ne]būtībā, kas ir savāds realitātes spogulis ar saviem elementiem, likumiem un mainītiem realitātes atspulgiem. Visapkārt bez glītās, spocīgās un sulīgi baisās pamestības mūs pavada groteski tēli, kurus radījis kāds prāts. Lai izdzīvotu, nākas ļauties notikumu gaitai un gūt grotesku bradājuma pieredzi gan visās unikālās atmosfēras pildītajās Silent Hill esībās, gan abās Midwich pamatskolas realitātēs, kā arī visās Alchemilla slimnīcas izmocītajās, tumšajās instancēs, kā arī apūdeņošanas tuneļos, pamestā atrakciju parkā un krastmalā un visbeidzot - nekurienē, kurai arīdzan ir savi likumi un simboliskā nozīme. Ļoti gurda, intelektuāla un uz pieauguša, kārtīga, īstena Horror cienītāja orientēta spēle ar sarežģītu, aizkustinošu, izpēti un iztēli rosinošu stāstu. Spēles režisors: Keiichiro Toyama, Radītājs: Team Silent, Izplatītājs: Konami.

Stāsts, būtība:

Spēle atveras ar FMV filmiņu, kurā Harijs un Šerila dodas izbraukumā uz kūrortpilsētu Silent Hill. Ir tumšs, vāji izgaismots ceļš, kurš ved cauri kalnu ceļu līkločiem. Garām pabrauc policiste ar motociklu (Sibila). Ceļš turpinās - Harijs pamana, ka motocikls ir nokritis ceļa malā, pie kalna, bet neapstājoties turpina ceļu, vien pavadīdams motociklu ar skatienu. Pēcāk uz ielas parādās kāds skolnieces tēls un Harijs, lai izvairītos no nenovēršamās sadursmes, strauji bremzē un apvidus mašīna, kurā ir abi protagonisti, nododas nekontrolējamai sānslīdei, līdz avarē – spēle satumst... Harry pēc avārijas atgūstas un dodas meklēt Šerilu (ideja bez šaubām ņemta no 1986. gada click ‘n point adventure spēles Uninvited), kura tiek vilkta aizvien dziļāk Silent Hill dzīlēs, drīz vien viņas tēlam nozūdot miglā, atstājot aiz sevis vien soļu skaņas. Harijs dodas pakaļ soļu skaņai, lai periodiski redzētu soļu skaņu radošo meitas tēlu un, lai kopā ar meitu tiktu ievilkts daudzajos Silent Hill universa groteskajos notikumos.
Ir grūti runāt par Silent Hill dziļo un estētiski samudžināto stāstu, neko nespoilojot. Bet nu, mēģināšu:
Spēle ir par tēvu, kurš ir zaudējis sievu un netaisās zaudēt vienīgo savu atlikušo dārgumu – meitu. Absolūti neapstrīdama motivācija, lai pakļautu sevi visiem groteskajiem notikumiem.
Bet tas ir stipri virspusējs spēles stāsta skatījums. Īstā būtība, mērķis: Atrast meitu, izkļūt no pilsētas un saprast notiekošo, kā arī lemt, vai glābt, vai neglābt citus divus spēles protagonistus. Spēles laikā iepazīstamies gan ar vienīgo varas pārstāvi – policisti Sibilu no blakus pilsētas Brahms, gan ar Silent Hill reliģisko kultu The Order, tā vēsturi un ar tā piekopējiem Dāliju, Dr. Kaufmani, gan ar Lisu (Alesas aprūpētāja slimnīcā), kā arī ar antagonistiem: Mumblers, Air Screamers, Groaner, Creeper, u.c; kā arī ar Silent Hill notikumiem un to katalizatoru.
Spēlēs notikumus mums cenšas skaidrot The Order reliģiskais kults Dālijas personā, kura arīdzan ir zaudējusi atvasi, un kura sniedz dažādas norādes par to, kas īsti ar pilsētu notiek. Var vienīgi pačukstēt, ka visa spēles būtība ir viena tēla rokās un diezzin vai ar vienu vai pat divām spēles iziešanas reizēm ir iespējams saprast visu, kas šeit notiek. Manuprāt, spēle ir jāiziet vismaz 4 reizes, lai atrastu (ne fiziskā, bet apgaismības izpratnē) jaunas norādes, dokumentus, detaļas un atbildes, iegūstot un noskatoties visas četras dažādās beigas, kur katra no beigām atklāj kādu jaunu niansi stāstā, burtiski sašķobot visu līdz šim izzināto, lai vēlāk to, pamatojoties uz jauniegūto informāciju, iztaisnotu un padarītu krietni stabilāku. Esmu šo mākslas darbu izgājis 8 reizes un arī man vēl ir, par ko domāt. Spēle ir pilna ar simbolismiem - ikkatrs antagonists, tēls un pat objekts (ratiņkrēsli, grafitti, telpa, tās dekors) nes sevī kādu dziļāku nozīmi un šo nozīmju atkošana ir īsts prieks, kurš itin bieži spēj būt neizskaidrojami baiss ("Notice" paziņojuma mainīšanās uz "Notice: Hell" iekš tumšās skolas realitātes mani baidīja pat 8. iziešanas reizē, nemaz nerunājot par to, kā baida spēles atmosfēra). Detaļas un simboli - tā, lūk, ir Silent Hill universa spējīgākā puse, kura saprašanai ir nepieciešams prāts, jo visnotaļ bieži ir sastopami cilvēki, kuri dziļo no stāsta nav sapratuši, aprobežojoties ar minēto stipri virspusējo spēles stāsta skatījumu. Ko lai saka - vieta izaugsmei, bet, ja ne - tad šāds spēlētājs ir aplaupījis pats sevi. Bet, ja spēlētājs ir gudrs un cenšas, viņš iegūst neizmērojami plašu tematu diskusijām, interpretācijām un vēlmei saprast.



Dizains, estētika:

Tukša, miglas skauta, pilnībā pamesta bijusi kūrortpilsēta. Snieg sniegs neīstajā gada laikā, visapkārt ir pamestas un laika zoba skartas plašas ielas, vienstāvu dzīvojamās ēkas, alejas, veikali - un ne minis no iedzīvotājiem. Tajā pat laikā pilsēta nav gluži pamesta - to apdzīvo groteski un abstrakti, daudziem mums zināmi tēli, dzemdināti un izmocīti kāda tēla sašķobītajā psihē.
Ieejot loģiski iekārtotajās telpās dienas laikā, tās arīdzan skauj migla un pamestība.
Atskan sirēnas, Harijs zaudē samaņu. Pamostoties telpas skauj tumsa un lukturīšu gaismā zaigo ar asinīm un rūsu klātas sienas, armatūra un dažādie priekšmeti. Visapkārt nevietā simboliski mētājas ratiņkrēsli, kušetes un slimnīcas sistēmas. Citviet šādas ainas slēpjas aiz žogiem, šķietami neloģiskās vietās. Pie sienām, viduslaicīgos moku režģos, simboliski karājas kāda humanoīda figūra, par kuru vairāk zina stāstīt The Order. Priekšmeti, kuri atradās miglainajā realitātē, iekš Otherworld ir ieguvuši baisas formas - mainījies ir to izskats, tos klāj asinis, rūsa un abstrakti veidojumi. Betona grīdas ir nomainījis žoga segums, pa kuru ejot, telpas piepildās ar aukstas, baisas, tumsas industrijas skaņām, kuras pavada pārējais Akira Yamaoka Ambientais un Industriālais darbs pie spēles audiāli izsmalcinātās pasaules. Visapkārt staro rūpīga dizaina un pārdomātības gars, kurš būtiski padziļina spēles dziļuma izjūtu.



Skaņa:

Runājot par Silent Hill, ir grēcīgi nerunāt par spēles audiopasauli. Ja citās spēlēs mūzika un skaņa vienkārši aizpilda caurumu, tad Silent Hill gadījumā tā rada kontekstu, bailes, sirreālismu un spēj pat stāstīt stāstu. Ģēnijs Akira Yamaoka – cilvēks, kurš pats neklausās šādu mūziku (Industrial un Dark Ambient), bet ir radījis absolūti lielisku šo žanru kokteili, ietverot tajā pamatīgu mentalitātes daļu, radot tādu mūziku, kura ir kā kulaks uz acs groteskajiem Silent Hill notikumiem!
Tumša, ļauna, reizē savā veidā mierinoša, atmosfēriska mašinērija, kura kustina Silent Hill pilsētu, kurā divu personību zemapziņas vistumšākās lietas, vīzijas un bailes materializējušās un tiecas radīt citādu realitāti – tumšu, neviesmīlīgu, bet reizē viesmīlīgu, baisu, šausmu piesātinātu Paradīzi. Jo lielākas ciešanas personība izjutusi, jo prātam netveramāku tumsu rada tās zemapziņa, vispārēju bezprecedenta, naida un mīlestības savītu, sirreālu tumsu, kura tiek atspoguļota arī mūzikā, kura skan kā ļaunuma, mīļuma, atriebes, atbilžu, skaidrības alkstoša Silent Hill pilsētas centrālā nervu sistēma – mašinērija, kura maina savu skanējumu un tā intensitāti atkarībā no tās radītāja autonomajām vēlmēm un iegribām. Tā kļūst skaļa, nevaldāma, agresīva brīžos, kad tā vēlas jaunu asiņu devu, kā arī brīžos, kad tajā materializējusies kāda jauna šo divu personību zemapziņas radīta neradība – šausminoša izskatā, vēl jo vairāk tās manifestācijā un dziļākajā tās būtībā. Kad antagonists likvidēts, mašinērija izjūt apmierinājumu līdz nākamajam konfrontācijas brīdim. Šis prasību un apmierinājuma cikls atkārtojas vairākkārt, pamīšus variējot un veidojot dzīvību – plūstošas, asiņainas, rūsējošas un netīras estētikas pilnu skaņas dzīvību.
Pat atsevišķi ņemts spēles OST albums lieliski plūst kā patstāvīgs veselums, pauzdams savu neapgāžamo individualitāti un esību gan tā agresīvajās Industrial daļās, gan atmosfēriskajās, bet ne žēlīgākajās Dark Ambient daļās, gan daudzajos abu apvienojumos.
Spēlē un OST albuā ir ne tikai Dark Ambient un Industrial kompozīcijas. Ir arī iekš augstāk linkotā video esošā Intro skaņdarbs un dziesma ar nosaukumu Esperándote, kuru izpildīja kāda lokāla mūziķu/dejotāju grupa, kura skan pēc spēles iziešanas un arī albumā - beigu daļā.
Ļoti dziļa, baiļu skudriņas radoša, savādi tīkama un spēcīga audiālā pasaule, kura nenoveco.



Game-play:

Visnotaļ tradicionāls, Alone In The Dark sērijā definēts, Resident Evil sērijā noslīpēts, Survival Horror game-play mehānisms un apkārtnes vizualizēšana no 3. personas skatu punkta. Ja kādam nav skaidra Survival Horror žanra game-play būtība, atkārtošu sevis teikto: "Domāju, ka pats žanra nosaukums izgājis ārpus RE rāmjiem pateicoties tā trāpīgumam, jo šī žanra spēles savā "settingā" noliek protagonistus neaizsargātā, drošības, pārākuma un resursu nodrošinājuma ziņā zemākā pakāpē, nekā ienaidnieku. Šīs kombinācijas rezultātā protagonisti visbiežāk ir parasti ierindas cilvēki (izņemot Capcom veidotās šī žanra spēles), kuri dažādu iemeslu dēļ nokļuvuši prātam neaptveramā, neapskaužamā murgā un tiem ir jāatrod veidi, paņēmieni, resursi, ar kuru palīdzību noturēties pret šo pārāko pretinieku un izdzīvot šajā visapkārt draudošajā vidē. Tādējādi Survival Horror žanrs sevī iekļauj arī kripatiņu Strategy žanra, jo šī žanra spēles nav tās, kurās varēsi izskriet cauri ienaidnieka mūriem, atstājot pūstošu gaļu aiz sevis. Šī, runājot gamespot.com vārdiem, būs vienvirziena biļete uz "reload" ekrānu, tā teikt, jo būsi iztērējis ļoti vērtīgus resursus - munīciju un dzīvības. Šo divu resursu trūkums vislabāk raksturo žanra specifiku no gameplay viedokļa. Jā, Survival Horror spēlēs ir atrodami ieroču kalni. Bet ziniet ko - naidnieki būs krietni es pārseivot pāri. Jādomā - vai šis naidnieks ir pietiekami traucējošs, lai izpelnītos lādiņu ievadi savā miesā, vai arī vislabākais risinājums būs izvairīties - paslēpjoties vai paskrienot garām, vai vienkārši - apmuļķojot, ievilinot slazdos un stūros, utt. Stratēģija, vairāk par pieejamo munīciju un kļūdas atsauksies uz iespēju pieveikt šo spēli vai nožēlojamu izgāšanos un pārspēlēšanu no jauna, ja gadījistratēģiska domāšana, uzsveru vēlreiz. Par pārējo žarnu esību iekš šī žanra nevienam geimerim nevajadzētu apšaubīt, jo Survival Horror apvieno gan Action, gan Adventure, gan Shooter, gan Puzzle videospēļu žanru labumu kalnus. Vēl pie gameplay varam piemest spēles vizuālo un audiālo aspektu - pārsvarā tās ir tumšas, uz sēpijas un sarkaniem, melniem toņiem orientētas spēles (atkal jāsaka - izņemot Capcom radījumus, kur centrējas uz pašu Survival Horror gameplay pamatelementu apspēli, mazāk uz baidīšanu), rādītas no trešās personas skata punkta ar stāstu caurvijošām šausmām un tikpat baisu, ja ne baisāku audiālo un vizuālo noformējumu gan pretinieku, gan gore (asinis un gaļa visapkārt) ziņā. Bet spēli neveido pliks gameplay vien. Vēl ir vajadzīgs stāsts. Un šī nu ir tā lietiņa, kura šajā žanrā mēdz spīdēt, aizraut, iedziļināt visvairāk"
Spēli esmu spēlējis gadiem un agrāk, atmiņas kartes neesības dēļ, vairākas reizes netiku līdz iziešanai. Droši var secināt, ka Intro filmiņu esmu skatījies desmitiem, ja ne visas simts reizes un tā joprojām nav man apnikusi. Apmātība? Droši! Bet ne bez iemesla: sajūsmā par Silent Hill esmu tamdēļ, ka nekur citur neesmu sastapis tik elegantu UE, tik eleganti sarežģītu, intriģējošu stāstu, tik neizsakāmi baisu tumsu, tās inscinētus notikumus, tik sasodīti lielisku Dark Ambient un Industrial sakausējumu, tik lieliski radītu spēles vizuālo dizainu, māklsu, kura burtiski staro par spīti vecajam tehniskajam izpildījumam... Silent Hill - tā ir vājība, kuras nianses allaž ir tik patīkami pētīt.
Šķiet, ka ar šādu spēli veidojošo elementu apskatu pietiks, jo, lai atspoguļotu visu, būtu nepieciešama teju vai vesela nekaunīgi spoilojoša grāmatiņa un, lai gan esmu izgājis spēli astoņas reizes, nedomāju, ka es būtu gana kompetents, lai to sīki un smalki skaidrotu – to var tikai Pats Radītājs Spoilerīgi: Silent Hill 1 tēli Silent Hill [ne]radījumi
Un tieši pēdējā spēlēšanās reize bija vispamatīgākā - detaļu medības, kuru rezultāts varbūt spēs jums parādīt spēles dziļumu un izstrādātāju pievērsto uzmanību detaļām un simboliem, referencēm - ne tikai spēles stāsta kontekstā, bet arī popkultūras (plašākā izpratnē) ietvaros - redzēsiet daudz references uz pazīstamiem mākslas darbiem:



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Old Silent Hill

- Veikals/Iestādījums: El Encanto;
- Plakāts: Study Dammit
- Preses Automāts: Bill Skins Fifth;
- Izkārtne/Reklāma: All Persons Are Forbidden To Trespass;
- Veikals/Iestādījums: Crabs;
- Plakāts: Stephen King - Pet sematary;
- Veikals/Iestādījums: High Life;
- Veikals/Iestādījums: Julio's Auto Parts: U-Joints From 7.95, Motor Oil From 99c;
- Veikals/Iestādījums: Horned Moon Dance: ;
- Veikals/Iestādījums: Fresh Roasted Coffee;
- Veikals/Iestādījums: Boston Market;
- Veikals/Iestādījums: Prescriptions Ice Cream Bar;
- Veikals/Iestādījums: Ichiron's Drugs;
- Veikals/Iestādījums: Ghoul: Beer;
- Izkārtne/Reklāma: Off Limits;
- Izkārtne/Reklāma: No Parking. Do Not Block Area;
- Veikals/Iestādījums: Queen Burger;
- Veikals/Iestādījums: Cafe 5to2;
- Izkārtne/Reklāma: Isapin For Sale;
- Veikals/Iestādījums: Book Store;
- Veikals/Iestādījums: Pharmacy [portrets=protagonists?];
- Veikals/Iestādījums: Fish-N-Fries;
- Izkārtne/Reklāma: Beware Of Dog;
- Veikals/Iestādījums: Alceron;
- Veikals/Iestādījums: Blue Belle



Dark Old Silent Hill

- Zīme virs durvju kliņķa: Bay;
- Izkārtne/Reklāma: Tru[...]Fence;
- Izkārtne/Reklāma: Midwich Elementary School Bus 7;
- Veikals/Iestādījums: Lighting CO;
- Veikals/Iestādījums: Rogers Pastry Shop: Fruit;
- Veikals/Iestādījums: Souvenirs;
- Veikals/Iestādījums: Virginias Badas Servicios Compleic De Sons.



Midwich Elementary School

- Izkārtne: Silent Hill Hospital;
- Izkārtne: Notice [...]
- Plakāts: A Friend In Need;
- Zīmējums: Who Are You?;
- Izkārtne/Reklāma: No Running Or Playing In The Locker Room;
- Zīmējums: Wolf;
- Tāfele: Chicago News;
- Burti: "Zoo, Cut, Car";
- Zīmējums: Pig;
- Filmas[?] Plakāts: A Woman Going Down From Planet Vulcan;
- Skolotāju saraksts: Moore, Ranaldo, Gordon;
- Izkārtne/Reklāma: Keep Out;
- Izkārtne/Reklāma: Notice Hell [transformēts brīdinājums].



Old Silent Hill

- Plakāts: The Big Beat;
- Veikals/Iestādījums: Cut-Rite Chain Saws;
- Veikals/Iestādījums: Shoe Repair And Hat Renovators, Luggage Repair;
- Izkārtne/Reklāma: Super Tuesday: 6 Camp Of Formula Hell;
- Veikals/Iestādījums:DUS: Full Serve Cash/Credit;
- Kravas mašīnas: Vovo;
- Grafitti: Redrum;
- Veikals/Iestādījums: 13: Jim Beam;
- Izkārtne/Reklāma: Velcome To LTRA;
- Veikals/Iestādījums: Silver Goods;
- Veikals/Iestādījums: Sundries Shop: Sell Sell;
- Veikals/Iestādījums: Market! 555-8101: Top Sales Book-gift shop;
- Izkārtne/Reklāma: For sale.



Central Silent Hill: Shopping District

- Veikals/Iestādījums: Konami Burger;
- Veikals/Iestādījums: Chinese Art Goods ;
- Veikals/Iestādījums: Wilds Cool;
- Veikals/Iestādījums: Hobby America;
- Veikals/Iestādījums: Green Pharmacy;
- Veikals/Iestādījums: Top Sales;
- Izkārtne/Reklāma: Dyna;
- Veikals/Iestādījums: Tea Room;
- Veikals/Iestādījums: Grand Master Book store;
- Veikals/Iestādījums: The Mirage;
- Veikals/Iestādījums: Romantic Journey;
- Veikals/Iestādījums: Vivre;
- Veikals/Iestādījums: Antiques: Old Town;
- Veikals/Iestādījums: Andy Shop;
- Veikals/Iestādījums: Green Lion antique;
- Veikals/Iestādījums: Faa;
- Veikals/Iestādījums: Mushnick's Florist;
- Veikals/Iestādījums: Marig [o]ld;
- Plakāts: Hype;
- Plakāts: Portishead;
- Izkārtne/Reklāma: Public Parking;
- Veikals/Iestādījums: Buffalo Chief;
- Veikals/Iestādījums: Wind;
- Veikals/Iestādījums: Casis;
- Veikals/Iestādījums: Fans: Casual Fashion;
- Plakāts policijā: Drug [nosvītrots];
- Veikals/Iestādījums: No.1 Foto;
- Veikals/Iestādījums: Just Cats;
- Veikals/Iestādījums: Currency Exchange;
- Veikals/Iestādījums:Pasts;
- Veikals/Iestādījums: 30 Thirty Records;
- Veikals/Iestādījums: Andy's Book Store;
- Veikals/Iestādījums: Hot Dog;
- Veikals/Iestādījums: Son Corp. 386;
- Veikals/Iestādījums: Fresh Salmon;
- Veikals/Iestādījums: Flowers On Lexington;
- Veikals/Iestādījums: The Car;
- Veikals/Iestādījums:Tirgus;
- Veikals/Iestādījums: US Loggia;
- Veikals/Iestādījums: Galaxy, Iwai;
- Veikals/Iestādījums: Cafe;
- Veikals/Iestādījums: Fashion center;
- Veikals/Iestādījums: Sky Toys;
- Bārs: Tramps;
- Veikals/Iestādījums: Dai Dai;
- Veikals/Iestādījums: Sue Nail;
- Veikals/Iestādījums:Sun Cafe;
- Veikals/Iestādījums:Disco Moondance;
- Veikals/Iestādījums: Vovo;
- Veikals/Iestādījums: Steak & Brew, Burger: Open For Your Pleasure;
- Veikals/Iestādījums:Kinoteātris?:</font> Shoot;
- Veikals/Iestādījums: Discount Variety;
- Other church: B1, Section A Center Supply, Water Gas Electric Power;
- Other church, Grafitti: No God.



Central Silent Hill: Shopping District: Dark

- Plakāts: Look on use fantastic new plant Andrey Junior;
- Izkārtne/Reklāma: Silent Hill Town Center;
- Veikals/Iestādījums: Gigastore, Vestal;
- Veikals/Iestādījums: Kazanian Crystals Jewelry;
- Veikals/Iestādījums: Gun Shop, Mellow Gates.



Silent Hill: South Park

- Izkārtne/Reklāma: Andy's Book Store: Nail Nail Nail;
- Veikals/Iestādījums: EC Burger;
- Veikals/Iestādījums: Indian Runner: Indian Crafts, Leather Goods;
- Veikals/Iestādījums: Feddy-X;
- Veikals/Iestādījums: Wine, Beer, Liquors.



Silent Hill: Lake Side

- Veikals/Iestādījums:Annies Bar: Open Daily, Bar, Funk Tour: Ladies;
- Izkārtne/Reklāma: BuzzFizz;
- Izkārtne/Reklāma: Private;
- Izkārtne/Reklāma: Miner beer;
- Izkārtne/Reklāma: Player;
- Izkārtne/Reklāma: Motel Entrance;
- Izkārtne/Reklāma: Office Vacancy;
- Izkārtne/Reklāma: Haerbey Inn: Single 5 15 Free Cable TV, Apartment For Rent;
- Izkārtne/Reklāma: Freeway Lanes, Cffee Shop, Cocktails 18 Lanes;
- Izkārtne/Reklāma: Campground;
- Izkārtne/Reklāma: Service & Grill;
- Izkārtne/Reklāma: Eiks Bingo;
- Izkārtne/Reklāma: Motel Rest Stop;
- Izkārtne/Reklāma: East Garage;
- Izkārtne/Reklāma: Churros;
- Izkārtne/Reklāma: Club Dancing;
- Veikals/Iestādījums: Trungs And Stull;
- Izkārtne/Reklāma: Lake Side Amusement Park;
- Izkārtne/Reklāma: Light House Ahead



Vēl par spēli un arīdzan par tās lieliskumu, kurš noveda pie loģiskā iznākuma (filmas), te:
http://klab.lv/users/disfigurator/15469.html
http://klab.lv/users/disfigurator/723.html
http://klab.lv/users/disfigurator/39002.html

EDIT@2009.08.05; 10:09
Vēl kaudze referenču ir te: http://genesis.silenthillfever.com/viewer.php?area=sh1&sec=refs

EDIT@2009.08.05; 10:50
http://silent_hill6.tripod.com/id7.html

EDIT@2009.08.21; 16:15
http://silenthillforum.com/viewtopic.php?t=157 

EDIT@2010.02.15; 15:55
Visu augstāk minēto un vēl visu ko jaunu savietoju vienā video: http://www.youtube.com/watch?v=Azk7137KDOg
 

Pilns sakāmais | Komentēt | Add to Memories


Comments {7}

Lienīte

(nav)

from: [info]nightqueen
date: Jan. 26th, 2009 - 03:15
Pilns sakāmais

žēl, ka pirmā daļa tajā linkā vairs nav pieejama lejupielādei. Šis rada vēlmi spēlēt paša

Atbildēt | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Jan. 26th, 2009 - 03:21
Pilns sakāmais

Nedomāju, ka tas ir vienīgas resurss. Use Torrents :P
Vienmēr jau var spēlēties arī pie manis vai arī vari emulēt uz sava portatīvā :)

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


Lienīte

(nav)

from: [info]nightqueen
date: Jan. 26th, 2009 - 03:37
Pilns sakāmais

Jau nāk pie manis :)

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Jan. 26th, 2009 - 03:59
Pilns sakāmais

Tikai nezinu, kas Tev tur atnāks. Katrā ziņā, salīdzināsim ar manu oriģinālu :)

Atbildēt | Ļaunuma sakne


(nav)

from: [info]blank_page
date: Feb. 10th, 2009 - 01:08
Pilns sakāmais

Visu laiku labākā spēle.
Pēc šīs izspēlēšanas, Resident Evil tāds meh vien likās.

Atbildēt | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Feb. 10th, 2009 - 01:39
Pilns sakāmais

Baisa RE noteikti nav, bet izklaidējoša gan.
Un ja tīk Silent Hill, varētu patikt arī Siren un Fatal Frame ;)
Pēdējā ir tā, kuru no minētajām spēlēm varu saukt par baisāko.

Atbildēt | Ļaunuma sakne


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Apr. 24th, 2009 - 09:30
Pilns sakāmais

Vēl kaudze referenču ir te: http://genesis.silenthillfever.com/viewer.php?area=sh1&sec=refs

Atbildēt