The Axis Of Perdition - Deleted Scenes From The Transition Hospital (2005)

« previous entry | next entry »
Aug. 12th, 2008 | 12:02



1. Deleted Scenes I: In the Hallway of Crawling Filth
2. The Elevator Beneath the Valve
3. Pendulum Prey (Second Incarceration)
4. Isolation Cubicle 312
5. Entangled in Mannequin Limbs
6. This, Then, Is Paradise?
7. One Day You Will Understand Why
8. Deleted Scenes II: In the Gauze-Womb of the God Becoming

Žanrs: Dark Ambient/Idustrial/Black Metal
Izdots: 2005. gads, iekš Code 666

-------------------------------------------------------------------------------------


Grupa no Apvienotās Karalistes, kuras nosaukumu zināju agrāk, kad to nerotāja artikuls “The”, bet kaut kā pamanījos šai bandai paslīdēt garām, acīm redzot, bija gana daudz citas mūzikas uz to brīdi, kuru pētīt un baudīt.
Varbūt arī aizslīdēju tai garām, jo Axis Of Perdition (bez “The” laikos) uz to brīdi savā daiļradē neskāra manu apmātību, vārdā Silent Hill.
Un tikai pavisam nesen, ar kāda cilvēka gādību, kurš pasvieda informāciju, es atkal palūkojos uz šo bandu un ieguvu lielas gaidas un cerības attiecībā pret viņu mūziku.
Esmu “metālgalva”, esmu Dark Ambient/Industrial sajaukuma cienītājs, esmu tīra Industrial cienītājs, esmu LIELS Silent Hill un Akira Yamaoka cienītājs, un visus šos elementus The Axis Of Perdition ņem un apvieno iekš šī albuma. Doma bija viena – nošaut garām manām simpātijām ar šādu kombināciju būs grūti, un es nekļūdījos!

Jau pirms kāda, hmm, gada, kad jau man varēja uzstādīt diagnozi “Silent Hill mānijas upuris”, līdz kurai tika iets sākot ar kādu 2001. gadu, es aizdomājos līdz tādai lietai, ka unikāli un sasodīti spārdoši būtu ņemt un ietekmēties no ģeniālā Akira Yamaoka audio darba pie Silent Hill videospēļu sērijas, un sajaukt šo Dark Ambient/Industrial parauga skaņu augstāko pilotāžu, kura rotaļājas ar cilvēka (šajā gadījumā, ar geimera vai filmas vērotāja) iekšējām bailēm, ar metalmūziku.
Laika gaitā uzdūros visādām Brutal Death Metal bandām, kuras savā daiļradē demonstrēja savu patiku un, iespējams, arī apmātību ar Silent Hill, iepinot savos albumos skaņas no šīs unikālās Akira Yamaoka daiļrades. Bet, tie bija tikai tie bezjēdzīgie intro/autro, kuri lec ārā no pārējā Brutal Death metāla, un kurus šīs žanra bandas visai nereti izmanto, nelietojot nekādas atsauces...
Bet nu, tas nebija tas, ko es pirms tā ~gada vai nedaudz agrāk biju izdomājis.
Tikai vakar, ar kāda cilvēka palīdzību, atradu teju manu domu projekciju un tā kā reiz ir The Axis Of Perdition mūzika 2005. gada albumā Deleted Scenes From The Transition Hospital.

Albuma metalmuzikālā puse ir vislabāk salīdzināma ar Blut Aus Nord pēdējā cēliena daiļradei raksturīgajiem dzelžaini un biezi atmosfēriski aukstajiem, lēnajiem un tumši pavedinošajiem rifiem, distancētājiem vokāliem un grupas telpisko skanējumu kā tādu, kurš ir spējīgs ievilkt pamatīgā atmosfērā, pat citādā psihes stāvoklī. Līdz šim es domāju, ka Blut Aus Nord mūzika ir ar dziļāko un smagāko, Doom’īgāko Black Metal atmosfēru, kāda vien ir radīta, bet nu – šiem frančiem ir spēcīgs konkurents - The Axis Of Perdition. Banda, kura izlīdusi no pazemes, lai sniegtu tematisku un svaigu papildus baudījumu Black Metal un Silent Hill faniem, un jau ar savu ideju vien šī apvienība manā skatījumā iegūst uzmanības bonuspunktus.
Līdzīgi kā Blut Aus Nord metalmūzika, arī The Axis Of Perdition skanējums var šķist kā haotisku un nesaderīgu skaņu kopums. Bet, ja lietojam smadzenes, precīzāk – iztēli, fantāziju, tad šīs haotiskās skaņas itin ātri rada priekšstatu, ka esi telpā/vietā, kurā Tevi ieskauj skanošās briesmas.

Bet The Axis Of Perdition nesastāv no Blut Aus Nord’īga Black Metal gala metalmūzikas vien. Šie ģeniālie mākslinieki savai Black Metal izpratnei pievieno Dark Ambient un cita griezuma tumšus, atmosfēriskus trokšņus un Industrial elementus, kā arī reizinātājus no citiem mūzikas stiliem, kā, piemēram, Jazz! Bet šie Dark Ambient/Industrial gabali nav vienkārši – tie ir sakņoti iekš Silent Hill audiālā vājprāta, kurš viens pats jau ir spējīgs baidīt!

Jā, ir pasaulei jau vairāki Silent Hill fanu/mūziķu darbi, kā, piemēram, Broken Notes albumi, un mākslinieki, kuri apvienojuši savus SH tematiskos lidojumus albumā ar nosaukumu Liminality - The Silent Hill Inspired Album. Bet, metalizētu SH gaumes atmosfēru es vēl nebiju saticis – līdz vakardienai.

Tumšs neprāts ir radīts – ekstrēmā Silent Hill mūzika ir saskrējusies ar ekstrēmu metalmūziku un talantiem, kuri apvienojušies zem vārda The Axis Of Perdition.

Lieki minēt, ka, ja esi spēlējis šo šedevru un esi Black Metal mīlošs, tad apmēram zini, ko sagaidīt – tumšu un spēcinātu audiālo piedzīvojumu, ietērptu iekš rūsējošas un asinīs mirkstošas, pilošas Dark Ambient/Industrial/Black Metal mantijas.
The Axis Of Perdition ļoti prasmīgi un pilnvērtīgi spēj uzburt Silent Hill netīrās, asiņojošās, psiholoģiski sašķeltās un intriģējošās drāmas pilnās atmosfēras analogu, pievienojot tai metālmūzikas struktūru, agresiju un spēku.

Grupas sniegtais savas mūzikas skatījums:
“Influences: Blood, Rust & Urban Decay, Sounds Like: Not Sounds Like But For Fans Of Blut Aus Nord & Akira Yamaoka (Silent Hill Series)”
Neesmu nošāvis ar salīdzinājumiem garām, hehe.


Tad nu, ieslēdzies 4 sienās, nodzēs gaismas, atskaņo šo albumu un izbaudi savas zemapziņas materializētās, klaustrofobiskās bailes.


http://www.myspace.com/theaxisofperdition
http://www.metal-archives.com/band.php?id=7836
 

Pilns sakāmais | Komentēt | Add to Memories


Comments {0}