Pirksim Latvijas netā?

« previous entry | next entry »
Apr. 10th, 2012 | 03:15
Skan: Septic Flesh - Science

Mani dažkārt mulsina Latvijas interneta komersantu veidotā WEB iepirkšanās kultūra. Kārtējo reizi jau jāpiemin tas, ka viņu maizi nodrošina viņu pašu veidotās WEB lapas, kurās kā likumam vajadzētu būt pēc iespējas reprezentablākai informācijai par produktu – bildēm (ļoti bieži nav) un aprakstiem, kuri arī ļoti bieži nav. Šis marasms ir zināms ikvienam, kas mēģinājis iepirkties LV WEB veikalos. Kas vēl par trikiem nāk komplektā? Klasiskais variants ar pieejamības statusa aktualitātes neaktualitāti – vecs joks, zināms. Prakse – zvanām uz veikalu un par spīti norādītajam statusam, interesējamies par pieejamību. Parasti jau nav, lai gan rakstīts lapā, ka ir. Ko dara operators? Pačeko kaut kādas savas datu bāzes un secina, ka nav. Tad kāda velna pēc šī datu bāze nav piesaistīta WEB lapas interfeisam un neaktualizējas automātiski? Vai arī speciāli tiek radīta dezinformācija par pieejamības un „iespējams saņemt rīt” statusiem – ar domu, ka klients zvanīs un pagaidīs, kamēr pasūtīsim un piegādāsim. Daudzi noteikti tā arī dara. Bet es labāk tad meklēju citu komersantu un po, ka mazliet dārgāk – galvenais, lai attieksme un informācija ir korekta.

+ vairākas reizes dienā šķirstot vienus un tos pašus kurpirkt.lv rezultātus, ieraugu triku ar „akcijas” termiņiem un to „beigām”. T.i., katrā nākamajā dienā ir redzams, ka preces akcijas noteikumi pieejami tikai šodien / pēdējo dienu – izcelts ar sarkanu un boldā. Diena beidzas un kas notiek? Nākamā diena ir sarkana un boldā un ķeram neeksistējošu akciju medniekus tālāk.

Vai tiešām labāk klienti ķeras ar dezinformācijas un apmāna, nevis ar detālas informācijas par preci palīdzību? Vai arī par darbību ilgtermiņā netiek domāts?

Tā, piemēram, zvanot "pieejams rīt" paziņojuma veikalam uzzinu, ka jāpagaida, kad šie sazināsies ar piegādātāju. Atbildi gaidu divas dienas, tikmēr formēju pasūtījumu citā veikalā ar mazliet dārgāku piedāvājumu, kurā rakstīts, ka noliktavā ir 1 gab un piedāvājums ir spēkā līdz 10.04.2012. Zināms, ka rīt būs cits datums - realitātē un WEB lapā. Bet po, uztaisu pasūtījumu. Atbildes nav vairākas stundas, sakontaktēju pa skaipu un tad tikai šie sāk taisīt rēķinu un ka noliktavā nav - jāpasūta no ārzemēm 0_o
Nē, nu labi, jā - ceru pēc jūsu 6-8 dienām pēc pasūtījuma apmaksas (cik tas dienas vēl paņems diez?) saņemt skeneri un nekad nepirkt no jums vairs neko.
Tas saucas - izvēlēties mazāko no ļaunumiem.

Tātad, nē - pagaidām, ja iespējams, izvairīšos no pirkšanas netā zemās kultūras dēļ.

Pilns sakāmais | Komentēt | Add to Memories


Comments {6}

(nav)

from: [info]fedrs
date: Apr. 10th, 2012 - 03:42
Pilns sakāmais

1) Visi internetveikali preces ņem no vieniem un tiem pašiem vairumtirgotājiem.
2) Nereti vienam saimniekam/firmai ir neskaitāmi internetveikali
3) nekad nemaksā iepriekš! tikai saņemot preci!

Atbildēt | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Apr. 10th, 2012 - 04:05
Pilns sakāmais

Iepriekš maksāšana ir strīdīga - nemaksāsi, nepasūtīsim, nedabūsi. Nočekoju firmu iekš UR un info lapām, pārskaitījums caur banku - šīzes gadījumā ir apliecinājums, ka maksājums veikts un piķim vajadzētu būt atgūstamam racionālā termiņā.

Ir bijušas kādas ziepes ar avansa maksājumu?

Atbildēt | Ļaunuma sakne


gamall

(nav)

from: [info]gamall
date: Apr. 12th, 2012 - 11:32
Pilns sakāmais

pieredze ir bijusi ļoti dažāda, pagaidām visbesīgākais ir bijis tehnoshop, kuri ir gadījušies ar dažām vajadzīgām lietām, kuru citos veikalos nebija, un katru reizi ir bijis nenormāls čakars un zvanīšana un kasīšanās pa telefonu. bet pēc kādas nedēļas viss tomēr ir parasti dabūts. ar citiem veikaliem ir mazāk besīgi (vai arī tie ir tik aizdomīgi, ka pat nemēģinu), vislabākie pagaidām ir m79 un tamlīdzīgi, kuriem viss, kas ir sarakstā, parasti arī ir uz vietas un uzreiz dabūnams. katrā ziņā situācija nav tik ļoti drūma, drūma ir tikai... tikai lielākā daļa, no kuras iemācās izvairīties, zvanot un uzdodot konkrētus jautājumus.

Atbildēt | Pavedinājums


Ivo

(nav)

from: [info]disfigurator
date: Apr. 13th, 2012 - 05:08
Pilns sakāmais

Vot - man sanāks notestēt Vertucatalog.lv - pasūtījums no ārzemēm, līdz 23. sola

Atbildēt | Ļaunuma sakne | Pavedinājums


telefontubbie

(nav)

from: [info]telefontubbie
date: Apr. 13th, 2012 - 10:09
Pilns sakāmais

Vertucatalog bija baigi pievilcīgās cenas fotoaparāturai...a tad kad pirku savējo, tomēr likās pārāk aizdomīgs, tāpēc pirku percletak.lv (kurš tagad jau bankrotējis, bet cenas bij arī patīkami zemas) :D

Atbildēt | Ļaunuma sakne


telefontubbie

(nav)

from: [info]telefontubbie
date: Apr. 13th, 2012 - 10:07
Pilns sakāmais

O jā, skatoties tās interneta veikalu adreses reāli kretinē tas, ka nav bilžu...vēl kas besī, internetveikalu kantorīši mēdz atrasties visādos līķu nobēdzinātavu rajonos, piemēram, zasulaukā :D Bet vispār tas ir kruts veids, kā pa ceļam apskatīt objektus, viens mājsaimniecības preču veikals manā rajōnā, piemēram, atrodas vispār iekšā superīga objekta teritorijā :D
bet nu cik bijusi darīšana ar internetveikaliem, nekad neesmu iegrābusies - visi ļoti atsaucīgi un zvana pat vairākas reizes dienā paziņojot, ka prece ir arvien tuvāk un tuvāk pat bez prasīšanas :D

Atbildēt