Pirksim Latvijas netā?
Apr. 10th, 2012 | 03:15
No: : disfigurator
Mani dažkārt mulsina Latvijas interneta komersantu veidotā WEB iepirkšanās kultūra. Kārtējo reizi jau jāpiemin tas, ka viņu maizi nodrošina viņu pašu veidotās WEB lapas, kurās kā likumam vajadzētu būt pēc iespējas reprezentablākai informācijai par produktu – bildēm (ļoti bieži nav) un aprakstiem, kuri arī ļoti bieži nav. Šis marasms ir zināms ikvienam, kas mēģinājis iepirkties LV WEB veikalos. Kas vēl par trikiem nāk komplektā? Klasiskais variants ar pieejamības statusa aktualitātes neaktualitāti – vecs joks, zināms. Prakse – zvanām uz veikalu un par spīti norādītajam statusam, interesējamies par pieejamību. Parasti jau nav, lai gan rakstīts lapā, ka ir. Ko dara operators? Pačeko kaut kādas savas datu bāzes un secina, ka nav. Tad kāda velna pēc šī datu bāze nav piesaistīta WEB lapas interfeisam un neaktualizējas automātiski? Vai arī speciāli tiek radīta dezinformācija par pieejamības un „iespējams saņemt rīt” statusiem – ar domu, ka klients zvanīs un pagaidīs, kamēr pasūtīsim un piegādāsim. Daudzi noteikti tā arī dara. Bet es labāk tad meklēju citu komersantu un po, ka mazliet dārgāk – galvenais, lai attieksme un informācija ir korekta.
+ vairākas reizes dienā šķirstot vienus un tos pašus kurpirkt.lv rezultātus, ieraugu triku ar „akcijas” termiņiem un to „beigām”. T.i., katrā nākamajā dienā ir redzams, ka preces akcijas noteikumi pieejami tikai šodien / pēdējo dienu – izcelts ar sarkanu un boldā. Diena beidzas un kas notiek? Nākamā diena ir sarkana un boldā un ķeram neeksistējošu akciju medniekus tālāk.
Vai tiešām labāk klienti ķeras ar dezinformācijas un apmāna, nevis ar detālas informācijas par preci palīdzību? Vai arī par darbību ilgtermiņā netiek domāts?
Tā, piemēram, zvanot "pieejams rīt" paziņojuma veikalam uzzinu, ka jāpagaida, kad šie sazināsies ar piegādātāju. Atbildi gaidu divas dienas, tikmēr formēju pasūtījumu citā veikalā ar mazliet dārgāku piedāvājumu, kurā rakstīts, ka noliktavā ir 1 gab un piedāvājums ir spēkā līdz 10.04.2012. Zināms, ka rīt būs cits datums - realitātē un WEB lapā. Bet po, uztaisu pasūtījumu. Atbildes nav vairākas stundas, sakontaktēju pa skaipu un tad tikai šie sāk taisīt rēķinu un ka noliktavā nav - jāpasūta no ārzemēm 0_o
Nē, nu labi, jā - ceru pēc jūsu 6-8 dienām pēc pasūtījuma apmaksas (cik tas dienas vēl paņems diez?) saņemt skeneri un nekad nepirkt no jums vairs neko.
Tas saucas - izvēlēties mazāko no ļaunumiem.
Tātad, nē - pagaidām, ja iespējams, izvairīšos no pirkšanas netā zemās kultūras dēļ.
+ vairākas reizes dienā šķirstot vienus un tos pašus kurpirkt.lv rezultātus, ieraugu triku ar „akcijas” termiņiem un to „beigām”. T.i., katrā nākamajā dienā ir redzams, ka preces akcijas noteikumi pieejami tikai šodien / pēdējo dienu – izcelts ar sarkanu un boldā. Diena beidzas un kas notiek? Nākamā diena ir sarkana un boldā un ķeram neeksistējošu akciju medniekus tālāk.
Vai tiešām labāk klienti ķeras ar dezinformācijas un apmāna, nevis ar detālas informācijas par preci palīdzību? Vai arī par darbību ilgtermiņā netiek domāts?
Tā, piemēram, zvanot "pieejams rīt" paziņojuma veikalam uzzinu, ka jāpagaida, kad šie sazināsies ar piegādātāju. Atbildi gaidu divas dienas, tikmēr formēju pasūtījumu citā veikalā ar mazliet dārgāku piedāvājumu, kurā rakstīts, ka noliktavā ir 1 gab un piedāvājums ir spēkā līdz 10.04.2012. Zināms, ka rīt būs cits datums - realitātē un WEB lapā. Bet po, uztaisu pasūtījumu. Atbildes nav vairākas stundas, sakontaktēju pa skaipu un tad tikai šie sāk taisīt rēķinu un ka noliktavā nav - jāpasūta no ārzemēm 0_o
Nē, nu labi, jā - ceru pēc jūsu 6-8 dienām pēc pasūtījuma apmaksas (cik tas dienas vēl paņems diez?) saņemt skeneri un nekad nepirkt no jums vairs neko.
Tas saucas - izvēlēties mazāko no ļaunumiem.
Tātad, nē - pagaidām, ja iespējams, izvairīšos no pirkšanas netā zemās kultūras dēļ.