(bez virsraksta) @ 00:29
| | Add to Memories | Tell A Friend
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|
24. Janvāris 2013CommentsPieprasījuma pieaugums palielina cenu (gandrīz vienmēr). Ja uzņēmums samazina cenu, tas ir piedāvājuma palielinājums. Šīs divas lietas ir būtiski atšķirīgas.
Varbūt tas arī ir iemesls: vietējā tirgū uzņēmumam ir priekšrocības (lielāks pieprasījums), tāpēc arī Latvijas piens maksā dārgāk nekā Lietuviešu, un Latvijas uzņēmums nav motivēts samazināt ražošanas izmaksas, pārdot preces Lietuvā, jo tur tam varis nav "nepērc svešu" priekšrocības, turklāt eksprots audzē IKP vairāk nekā pārdošana vietējā tirgū par augstākām cenām.
(Reply to this)
(Parent)
|
|
Powered by Sviesta Ciba |
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|