Nepabeigtā dienasgrāmata


11. Aprīlis 2010

(bez virsraksta) @ 10:18

 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]ostankina
Date: 11. Aprīlis 2010 - 15:01
(Link)
Nē, tas ir tikai pēc tavas loģikas. Apsardze, privilēģijas utt. nav absolūti nekādā veidā saistīti ar to cilvēka vērtību, kuras dēļ sēro un uztraucas. Sargā amatpersonu, nevis cilvēku, un ja noteikumos ir norādīta miesassardze, tad tā būs jebkuram, kas ieņem attiecīgo vietu. Apsargā arī slepkavas tiesas procesā.

Tie liekuļi, kuri citus krata aiz apkakles un sejā bļauj: "BET KUR TAD IR TAVAS ASARAS???" acīmredzot skumst pēc apmēram tāda vispasaules žēlabu pasākuma kā Staļina bēres, kur viss bija patiesi un kā vajag.
[User Picture Icon]
From:[info]junona
Date: 11. Aprīlis 2010 - 17:45
(Link)
1) Nevajag pārspīlēt. Kurš tad tev sejā bļauj un pieprasa asaras? Ja kāds tā dara, tad pasūti vienu māju tālāk.
2) Noziedziniekus parasti apsargā tāpēc, lai viņi nenodara kādu ļaunumu citiem. Pāvestu aizsargā no iespējamiem draudiem viņa dzīvībai. Tāpēc nevajag bāzt vienā maisā divus dažādus gadījumus.
3) Jā, pāvestu un prezidentu aizsargā tāpēc, ka noteikumos ir norādīta apsardze. Bet kāpēc noteikumos ir norādīta apsardze? Laikam jau tāpēc, ka runa ir par amatiem, kas ir sabiedriski svarīgi.
4) Apsardze un privilēģijas nav saistīti ar cilvēka vērtību? Vienā būtiskā nozīmē ir. Tas ir tas par ko es jau runāju iepriekš - dažu cilvēku dzīvības tiek uzskatītas par svarīgākām, lai arī tajā pašā laikā cilvēki mēdz arī teikt, ka visu cilvēku dzīvības ir vienādi vērtas. Līdzīgi cilvēki arī mēdz teikt, ka dzīvība ir svēta, lai gan daudzi no tiem, kas to apgalvo nebūt nav pacifisti.
[User Picture Icon]
From:[info]ostankina
Date: 11. Aprīlis 2010 - 18:29
(Link)
Jā, zināšanu avotiņ. Bet izlasi tomēr vēlreiz svarīgo punktu: nav saistīti ar vērtību, kuras dēļ sēro un uztraucas. Prezidenta apsargāšanas iemesls nav tas, ka uz viņa pleca var paraudāt labāk, nekā uz citiem. Tāpat arī Pāvests nav mīlīgākais baznīcas džeks pasaulē. Viņu apsardze ir piesieta amatam - nevis cilvēciskajai vērtībai. Tu taču neraudi par mirušu radinieku tikai tāpēc, ka viņš ir Radinieks.

Par to arī runāja oriģinālais komentētājs, kad teica, ka cilvēka vērtību nepaceļ amats, bet tu sāki runāt par formālu vērtību - nozīmīgumu valstij, politikai, utt. Es nezinu, varbūt jau arī ir sabiedriskie entuziasti, kas raud par faktu, ka nomira prezidents, vienalga kas, kāds, cik vecs, cik labs, kā izskatās, vai vispār bija cilvēks, vai tomēr robots.

Nepabeigtā dienasgrāmata