(bez virsraksta) @ 09:51
| | Add to Memories | Tell A Friend
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|
10. Decembris 2008CommentsViņu attieksme un žesti tiek lietoti, lai iedarbotos uz reklāmas vērotājiem, tādēļ tiem ir vistiešākais sakars ar lietas būtību.
Nu okei, paanalizēsim tās reklāmas vēstījumu. Nu, tas būtu, teiksim, "nepirkt vietējās preces ir slikti". Hei, mums te katrs ekonomists skandē, ka pārāk daudz pērkam importu! Nu, kas vēl? Teiksim, "nerunāt latviski ir slikti" vai pat "runāt krieviski ar latvieti ir slikti"? Tas ir kas pārsteidzošs no partijas, kura iepriekš skandēja "Krievi nāk!"?
Nē, es tiešām nesaprotu, par ko īsti ir cepiens? :) manuprāt, vēstījums ir tāds, ka krievi nicīgi izturas pret to, kas latviešiem svarīgs. šajā gadījumā vietējo uzņēmēju atbalstīšana.
ja krievu vietā būtu citi latvieši, reklāma būtu korektāka, bet pretnostatījums nebūtu tik spēcīgs un līdz ar to ar mazāku efektu. OK. Vai uzskats, ka krievi nicīgi izturas pret to, kas latviešiem svarīgs, ir grēcīgs? Un pat vēl vairāk - vai tas tiešām ir nepatiess?
šis uzskats ir grēcīgs ar to, ka ar noteiktu vienai tautai netīkamu rīcību saista citu tautu. sliecos domāt, ka šādi vispārinājumi pēc vienas vienīgas pazīmes (tautība) ir kļūdaini. krievi taču ir dažādi, tāpat kā latvieši.
Nezinu gan par to "dažādi", kkā man liekas, ka cilvēki ir makten vienveidīgi. Un daļa šī vienveidīguma iet pēc nacionālās pazīmes, kaut gan nevis abstraktas nacionalitātes dēļ, bet gan informācijas telpas dēļ.
(Reply to this)
(Parent)
|
|
Powered by Sviesta Ciba |
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|