Comments: |
Vai tu esi citāds? Vai esi pārliecināts, ka vienmēr esi labāks par citiem? Un pat, ja lielākajā daļā jautājumu tā būtu, vai tomēr nav sfēras, kurās citi ir labāki? Un vai tad reiz būtu bijuši laiki, kad visa sabiedrība ir inteliģenti apdāvināta un radoši domājoša, un dzīvo pēc patiesām, sevis izvirzītām vērtībām? Tu tam tici?
Bet labi cilvēki eksistē, viņi ir, tikai ir jāgaida. Tu viņus sastapsi, ja pats esi tāds, ja tu meklē, nenosodi un esi ar mieru gaidīt. Vajag tikai just. Zināt, ka viņi atnāks.
Starp citu, saspringums ir tevis paša vaina. Atslābsti.
pa kurieni viņu ielaiž? pa kurieni tu viņu ielaidi? un kā tu zini, ka tas ko tu ielaidi ir tieši dievs? vai dievs ir kā putniņš, kas ieskrien pa logu? ja dieva ielaišana sevī nav ļoti konkrēta un pat racionāla, praktiska, tad, manuprāt, tādi vārdi ir tuksā gaisa tricināšana un sentimentālas noskaņas zilā vakarā.
pa kurieni? es vienkārši sajūtu sevi kā visuma (vari to saukt par Dievu) daļu, tā pat enerģija vai mīlestība, kas ir visur, ir arī manī, un es ļauju tai brīvi cirkulēt pa ķermeni un tādējādi jūtu mieru. Nedomāju vairs tik ļoti par pasaulīgiem sīkumiem, nedusmojos. Tas ļauj man būt brīvai. Un galvenais ir atrast savu saikni ar dabu, no kuras nākam un kas arī ir Dievs.
tas jau daudz neatšķiras no kādas ar ūdeni piesūcinātas švammes vai jūras kāposta. ja nu vienīgi šī švamme ir piesūcināta ar svēto ūdeni, tad vēl ir kāda cerība :)
From: | (Anonymous) |
Date: | July 1st, 2011 - 01:03 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Neizklausās īpaši smalki, bet doma jau aptuveni tāda arī ir. Tikai nezinu, vai tu spētu atšķirt svētu ūdeni no parasta.
ja tu neesi droša, vai tas ir svētais ūdens vai nē, tad aizej uz baznīcu pati. tur ir ūdens, kurš iesvētīts ar lūgšanu vārdiem un krusta zīmi, to tad vari nest droši mājās, dzert iekšā un tad lai riņķo pa to tavu visumu, kazi kāda laba doma prātā ienāks.
From: | (Anonymous) |
Date: | July 1st, 2011 - 06:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es par sevi esmu pilnībā droša, par tevi gan nē. Un, ja tu vēlies bārstīt savus apvainojumus, dari to droši, mani tas patiešām ne mazākajā mērā neietekmē. Šādi tu taisi sev sliktu karmu. Ardievu!
kāpēc gan tev būtu jābūt par mani drošai? :)
Dievu nekur nav jāielaiž. Dievs ir mīlestība. Un kad Tu ieskaties sevī, tad redzi - tā tur ir vai tās tur nav. Bet, jā, tā ir tikai mana personīgā versija. P.S. Un lai nu kuru, bet pulkvedi jau nu gan nav jāaicina ielaist Dievu sevī.
visi jautājumi, kurus kāds uzdod, viņš uzdod pirmkārt pats sev. un ar padomiem tas pats. par to, kas ir labs un kas nē, ir pārāk daudz ilūziju, jo kad jēzu kāds nosauca par labu, viņš atbildēja - kāpēc tu mani sauc par labu, jo neviens nav labs, tikai dievs. kā tu domā, ko viņš ar to domāja? nesaku, ka nav labu cilvēku, bet kā tu to savienotu ar šiem jēzus vārdiem, ka neviens nav labs?
| From: | prtg |
Date: | July 2nd, 2011 - 12:14 am |
---|
| | | (Link) |
|
Es to saprotu kā labais vispārākajā pilnīguma pakāpē. Tāds, kurā nav nošķīruma starp labo un ļauno, jo jebkas ļaunais ir variēta greiza projekcija no labā (kā spogulis, kā fotogrāfija, kas ataino, kopē, bet tomēr nedzīvi un neprecīzi, reizēm pat ļoti deformēti).
Gan jaunā, gan vecā Derība ir par cilvēka salīdzināšanos ar absolūti labo, kas gan vecajā bijusi iespējama tikai praviešiem vai absolūti pazemīgajiem, bet jaunajā - caur Kristu, kurš miesā nācis, lai arī dievišķs, tomēr dēļ tā būdams daļēji nepilnīgs, jo pats arī zina un neslēpj no mācekļiem, šādi viņus samulsinot, jo katrs no viņiem jūt savu niecību pat salīdzinoties ar viņu, par nepilnīgo sevi atzīstošu.
nu saskaņā ar B interpretāciju, kas man ir tuvākā, J šos vārdus teica tāpēc, ka viņš manīja jautājuma uzdevēja liekulību, ka viņš grib pielīst un parādīt, ka viņš ir gan bagāts bet goddevīgs un patiesi meklē Dieva valstību un grib sadzirdēt par to uzslavu.
tas ir debīlākais komentārs kas man šajā žurnālā bijis. | |