ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
Nepareizi.

Mārketīngs pēc būtības ir mākslīga pieprasījuma stimulēšana. Tas ir tas kas mums kaitē. Visam ir jābūt pieejamam un tikai. Nekādas mākslīgas stimulēšanas.

Kas ir nepieciešams?

Nepieciešams ir informēt cilvēkus ka tādas un tādas lietas var nopirkt.

Tajā informācijā ir jābūt materiāla vai ierīces tehniskajam aprakstam, ekspluatācijas instrukcijai un cenai. Viss.

Nekādu mēģinājumu iedarboties uz cilvēku tieksmēm, vēlmēm. Nekādu mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu.

Tad cilvēks tiešām pēc būtības izvēlēsies to ko viņam vajag un tad tā būs godīga tirdzniecība un adekvāta ekonomika.



(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?