spicausis ([info]spic) rakstīja,
IzM simulated annealing
Lai maksimizētu mācību programmas labuma funkciju, pasniedzēji veic eksperimentus, atlasot fenomenus pēc tieši tikpat individuāliem, abstraktiem un nevispārināmiem, bieži kļūdainiem kritērijiem — "šis fenomens šķiet noderīgs tēmas apguvei" / "šis fenomens nepalīdz tēmas apguvei", un veiksmīgie eksperimenti rezultātā nonāk lielajā fenomenu korpusā, Mācību Programmā.

Šie kritēriji neko daudz neatšķiras no tikumības, etc — tas ir unikāli individuālistisks patterns "izraisa emociju X" / "izraisa emociju ne-X", kas ir brīnišķīgs kaut kādai atlasei un sākotnējai filtrācijai, daudz labāks par randomu, mēs cilvēki pēc tādiem darbojamies ik brīdi.

Bet tas ir individuāli un intīmi, jo ārēji nozīme ir tikai tajā, ka tiek uzlabota mums nepieciešamās labuma funkcijas rezultāts.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?