ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2021-06-06 12:19:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
nezaļā domāšana
Nevis vibrēt par iekšdedzes dzinējiem vispār un aviosatiksmi konkrēti, bet ražot ``fosilo`` kurināmo . No CO2. Šitā:

Catalytic production of methane from CO2 and H2 at low temperature: Insight on the reaction mechanism

November 2010Catalysis Today 157(1):462-466

DOI:10.1016/j.cattod.2010.06.016

Tātad vajag rodija katalizatoru, bet tas netērējas, vajag CO2 un vajag ūdeņradi, kuru savukārt iegūstam ūdens elektrolīzē , abiem procesiem protams vajag enerģiju, siltuma un elektrisko, nu un priekš tam ir reaktori. Ja uzbūvē ļoti lielas rūpnīcas kas pamatojas uz šo vai līdzīgu procesu, tad CO2 vnk ``iet uz riņķi`` un absolūtais tā daudzums pārstāj pieaugt.

Tas varētu būt alternatīva tīri elektriskajiem dzinējiem, alternatīva meiko sensu kamēr nav ļoti labu akumulatoru, tad metāns un citi ogļūdeņraži pilda ``enerģijas konservu`` jeb akumulatoru lomu. Dedzināt protams var arī tīru ūdeņradi, bet tas prasa metālhidrīda šūnas vai kriogēno uzglabāšanu un drusku pārveidotus iekšdedzes vai turbīnu dzinējus.

also te ir pašreizējā stāvokļa apskats:

Carbon Dioxide Reforming of Methane To Produce Synthesis Gas over Metal-Supported Catalysts:  State of the Art

Shaobin Wang, G. Q. (Max) Lu, and Graeme J. Millar


Energy Fuels 1996, 10, 4, 896–904
Publication Date:July 18, 1996
https://doi.org/10.1021/ef950227t


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?