Sorry, bet šis tā nestrādā.
Rīgas centrs tur bija pirms mašīnām, visa tā vide ir projektēta un radusies pirmsmašīnu laikmetā pavisam citai satiksmes intensitātei un ātrumam. Tās mājas, pilsētvide, cilvēki un atmosfēra tur bija pirmās, nevis mašīnas.
Tam, ko tu apraksti, varbūt daļēji atbilst Pārdaugava, kas vēsturiski ir izaugusi no vairākiem ciematiem, ko arī var redzēt ielu struktūrā, bet tas ir diezgan vienkāršots skatījums uz pilsētas attīstību, manuprāt.
Par sabiedrisko piekrītu, bet nepiekrītu, ka ir obligāti jāizbūvē visi tilti un apvedceļi, un tikai tad drīkst ieviest kaut kādus satiksmes ierobežojumus centrā. Pirmkārt, tas nav iespējams. Pilsētai vienkārši nav tik daudz naudas, turklāt ja vēl jāierēķina procenti būvnieku lobijiem un citiem zagļiem, tad vispār. Turklāt tas atgādina kaut kādu sliņķu taisnošanos, ka nevar kārtot istabu, jo atnāks ciemiņi un visu atkal sajauks. Otrkārt - domāju, ka taisnība ir pilsētplānotājiem, kas saka, ka ir neskaitāmas reizes pierādījies, ka, izbūvējot platākas ielas un labāku infrastruktūru automašīnām, cilvēki sāk tikai vēl vairāk izmantot privāto transportu un sastrēgumi nemazinās.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: