man ir atstrādāta sistēma riebekļiem:
sākt pieklājīgi un izskaidrot radušos problēmu
kad uz problēmu nereaģē, uzrakstīt dusmīgāk
kad uz problēmu nereaģē, uzrakstīt sīki izklāstītus draudus, ka problēma tiks iztirzāta google reviews, facebook, twitter, reddit un citos sociālajos tīklos, kur man tas liktos piemēroti
parasti šajā brīdī problēma atrisinās (un grūtākais tajā brīdī ir tiešām neuzrakstīt tajos soctīklos, jo parasti jau ir lielas dusmas)
ja ignorē draudus, tad tiek ierakstīts attiecīgajos tīklos, linki aizsūtīti attiecīgajam riebeklim un riebeklis tiek informēts, ka tagad vērsīšos oficiālās iestādēs
vēršos oficiālās iestādēs, kas mēdz palīdzēt, bet ir ļoti lēnas
vienīgais uzņēmums manā samērā bagātajā pieredzē, kas nepadevās pēc soctīklu draudiem, bija paypal, kad draudēju un pat vērsos oficiālajās iestādēs. kamēr oficiālās iestādes reaģēja, arī paypal problēmu atrisināja (pat man piezvanot, ko viņi parasti it kā nedara)
es arī ļoti cītīgi pieprasu sāpju naudu, kas visbiežāk tiek arī piešķirta.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: