Comments: |
Kontekstam jautājums - tu esi tas galēji labējais jūzeris ar ko Brookings nevar padiskutēt? Jo man ar ir grūti.
From: | slikts |
Date: | January 28th, 2020 - 12:01 am |
---|
| | | (Link) |
|
nupat izmantoju galēji labēju nostāju (nacismu) kā piemēru kaut kam nicināmam, un tagad tu man jautā, vai es nebūtu galēji labējais. vaina varētu būt kur citur nevis manī.
atkārtošu: nevar pareizi raksturot cilvēka uzskatus kā nicināmus jeb necienījamus, neaizskarot viņa cieņu. apsaukāt nozīmē aizskart cieņu ar vārdiem. aicināt neapsaukāt nacīšus vai citus naida uzskatu piekritējus nozīmē aicināt nesaukt lietas īstajos vārdos.
Tad kā tu iedomājies diskusiju, kurā tu necieni citus dalībniekus? Un kapēc vispār tad diskutēt? Tur drīzāk sanāks trollēšana, kas beigsies ar apsaukāšanos.
From: | slikts |
Date: | January 28th, 2020 - 12:38 am |
---|
| | | (Link) |
|
ar ļaunu uzskatu paudējiem patiešām nav vērts sarunāties. it īpaši tāpēc, ka ļaunums un stulbums iet roku rokā, tāpēc tiem reti būs kas sakarīgs sakāms.
Tev vairāku cilvēku daudzkārt norādītā problēma ir tāda, ka tu daudzus patvaļīgi nosauc par stulbiem, tātad ļauniem, un iespējamās sarunas lauks rezultātā ļoti sašaurinās, jo krusta karā nav jārunājas, tur uzreiz ir fight them with fire. Turklāt tu ātri sāc neglīti apsaukāties, un ja vēl kabatā infa, uzsāc vēl netīrāku ad persona. Bet ko var gribēt no cilvēka, kam kapitāls ir apriori autoritārs.
From: | slikts |
Date: | January 28th, 2020 - 01:23 am |
---|
| | | (Link) |
|
es iedomīgus cilvēkus (piemēram, tevi) patiešām par tādiem mēdzu nosaukt un lieku cieņu neizrādu.
Kad nepamatoti uzpūtīgi iedomīgs cilvēks kādu citu sauc par iedomīgu, tas neskaitās. Ir arī pamatota iedomība, piemēram, aristokrātu, iesakņoto privilēģiju. Bet tev nekā tāda nav, tāpēc atliek bezspēcīga rokas pret debesīm kratoša uzpūtība.
From: | slikts |
Date: | January 28th, 2020 - 02:15 am |
---|
| | | (Link) |
|
tāds nu ir tādu cilvēku kā tu lāsts būt iestrēgušiem Dunning–Kruger efektā
From: | slikts |
Date: | January 28th, 2020 - 12:40 am |
---|
| | | (Link) |
|
kā arī tāpēc, ka debates ar ļauniem uzskatiem liek tiem maldinoši izskatīties vismaz gana cienījamiem, lai tie būtu debatēšanas vērti.
Viņam cilvēki ļoti ātri pasludinās par nacīšiem, tāpēc ātri sākas viņa te plaši daiļrunīgi aprakstītā necienīšanas kampaņa. Tev arī jāuzmanās, jo tūlīt tevi nosauks par centristu, bet viņi, kā zināms, eneiblo nacīšis, tātad arī centristi un šaubīgie nav jāciena un jāsāk apsaukāšanās blame game. Tu stāvi melnā cauruma priekšā, tur viņpus ir liela nabadzība.
From: | slikts |
Date: | January 28th, 2020 - 01:20 am |
---|
| | | (Link) |
|
es par nacīti pamatoti saucu vienu cilvēku. galējie centristi veicina tādu uzskatu izplatību. par gadījuma centristiem es neko īpašu nesaku.
Ir redzēts, ka ingmars mēdz daudzus saukt par nacīšiem.
From: | slikts |
Date: | January 28th, 2020 - 02:13 am |
---|
| | | (Link) |
|
nop
Jāatzīst, es varu neapbižoties, jo nav ne jausmas, kas varētu būt galējais centrists, lol. Man šie visi liekas svārstīti termini, kam jēga var būt kādā vēsturiskā laiktelpas nogrieznī, bet šajā diskusijā man konteksta par maz. Droši vien mana vaina, ka izvēlējos Brookingu komentēt, nesaprotot situācijas dramatiskumu. :)
Situācija dramatiska ir tikai nacīšu un centristu medniekiem.
From: | slikts |
Date: | January 28th, 2020 - 02:13 am |
---|
| | | (Link) |
|
es esmu atkārtoti to aprakstījis, un tas ir aprakstīts citur, bet nelikšu saites; neizskatās, ka gribi zināt.
Es tiešām negribu to zināt vairāk nekā jau zinu. Citādi būtu paprasījis.
Mani interesē kā cilvēki ar konfliktējošiem viedokļiem var uzturēt sarunu un diskutēt. Man likās ka puksts ir par to.
From: | slikts |
Date: | January 28th, 2020 - 02:37 am |
---|
| | | (Link) |
|
ieraksts ir par sarunām tieši ar nacīšiem (eifēmistiski sauktiem par galēji labējiem). tas pamatā ir saistīts ar politiskajām kategorijām un attiecīgi tās būtu jāpārzina, lai varētu paust izglītotu viedokli. piemēram, būtu jāzina, kas ir centrisms, un ka Latvijā kreisā politika nesniedzas tālāk par vāju sociāldemokrātiju.
jo kreisuma esence ir kaut kas tik ļoti objektīvi debesīs uz mūžiem rakstīts, universāls, pāri laika un telpas robežām. | |