Ja jau par skolu programmām, tad es arī iepilināšu savu indes pilieninu:
Lūk, kā mazais pilsonis tiek mudināts domāt patstāvīgi un radoši:
Kontroldarba tests, 2 klase. Uzdevums: izsvītro lieko!
Dotie lielumi:
priede, egle, kadiķis, liepa.
Ko gan tu izsvītrotu, mīļo lasītāj? Tomēr nelikšu tev velti mocīties minējumos.
Sīkais izsvītro liepu, jo lapu koks, un ziemā nomet lapas.
Nepareizi! Vajadzēja izsvītrot kadiķi!
A kapēc ta tā, jautā mūsu lasītāji! Tāpēc, ka tas ir KRŪMS. Bļin! Nu kadiķis.
Varianti nav iespējami.
Lūk, kā mazais pilsonis tiek mudināts domāt patstāvīgi un radoši:
Kontroldarba tests, 2 klase. Uzdevums: izsvītro lieko!
Dotie lielumi:
priede, egle, kadiķis, liepa.
Ko gan tu izsvītrotu, mīļo lasītāj? Tomēr nelikšu tev velti mocīties minējumos.
Sīkais izsvītro liepu, jo lapu koks, un ziemā nomet lapas.
Nepareizi! Vajadzēja izsvītrot kadiķi!
A kapēc ta tā, jautā mūsu lasītāji! Tāpēc, ka tas ir KRŪMS. Bļin! Nu kadiķis.
Varianti nav iespējami.
Vecai meitai bija līdzīgi pirms četriem gadiem - vajadzēja atbildēt, ko ziemā dara cauņa. Un meitēns ieraksta, ka cauna ir aktīva un skraida apķārt, vai kāda nu tā iespējamā ieķeksējamā atbilde bija. A pareizi esot. "Cauna ielien DOBUMĀ!"
Var jau būt, ka arī ielien. Bet pa starpām tak ķer un ēd vāverītes. Ziemas guļā jau neiet!
Un ir sasodīti maz cilvēku, kas var uzjautāt "Klau, Marja Ivanovna, kas še par nejēdzībām notiek? Esi tik laipna un pasteidzies tās novērst, hop, hop!"