Vakar vakarā mēs ar Jaunkundzi satināmies šallēs un kapucēs (satinos vairāk tā kā es) un aizgājām skatīties, par ko visi runā, proti, Kriminālo Ekselenci.
Mums visumā patika. Nē nu, vienmēr jau var vēlēties labāk te un citādāk šite, no sāniem pieslīpēt, pat Saulei ir plankumi, bet kopumā patīkami. Bija smieklīgi. Liekas, ka paši pasākuma dalībnieki procesu ņēmuši priekšā aizrautīgi un līksmi kā kucēns savu pirmo zābaku.
Visus tos "bļaģ" un "pimpis" sākumā dzirdējām un pamanījām (Jaunkundze pietvīkusi spurdza rokā caur popkornu, kā šitā var runāt pieauguši cilvēki), bet drīzi jau apradām un vēlāk jau tie klusu dūca fonā. Baltais troksnis tāds.
Galvenais varonis - nu kur var atrast tik brīnišķu tūdaliņu? Taisni tik nožēlojami tizlu, ka gribas piespiest pie krūts, iespiest viņa degunu krūšu bedrītē un pakasīt aiz austiņas.
Mums visumā patika. Nē nu, vienmēr jau var vēlēties labāk te un citādāk šite, no sāniem pieslīpēt, pat Saulei ir plankumi, bet kopumā patīkami. Bija smieklīgi. Liekas, ka paši pasākuma dalībnieki procesu ņēmuši priekšā aizrautīgi un līksmi kā kucēns savu pirmo zābaku.
Visus tos "bļaģ" un "pimpis" sākumā dzirdējām un pamanījām (Jaunkundze pietvīkusi spurdza rokā caur popkornu, kā šitā var runāt pieauguši cilvēki), bet drīzi jau apradām un vēlāk jau tie klusu dūca fonā. Baltais troksnis tāds.
Galvenais varonis - nu kur var atrast tik brīnišķu tūdaliņu? Taisni tik nožēlojami tizlu, ka gribas piespiest pie krūts, iespiest viņa degunu krūšu bedrītē un pakasīt aiz austiņas.
burvīga kopējā noskaņa.
Iespied meistara degunu savā krūšu bedrītē par tik lielisku izpildījumu. :)
1) pēc visām režisora postsovjetiskās estētikas īsfilmām, ko biju redzējusi un par kurām biju ļoti iepriecināta, pilnmetrāžu vnk nedavilka :( bet kā sākums daudzējādā ziņā labs, varbūt izaugs un uztaisīs arī foršu filmu.
2) es no maskačkas, 80-to nogalē un 90-jos biju ne tikai plaukstošo intelektuāļu-literātu-mūziķu-zaļo un dažādu neformāļu aprindās, bet diezgan daudz arī pa dzimto rajonu. tirgus spekulantu-centrālstacijas kurlmēmo-videosalonu slīmestu-vecrīgas dzīvokļu uzlauzēju u.tml. šaikās. respektīvi, gan slengs, gan mātes vārdi man galīgi nav sveši. bet nu kefā bļaģ bija daudz par daudz. itin kā pie scenārija būtu darbojušies cilvēki, kas apveltīti ar mazspēju saredzēt filmas kompozīciju kopumā un... katru teikumu pabeidz ar izsaukuma zīmi. tieši trulie bļaģ teju katrā teikumā. maskačkā tos lieto katrā trešajā-ceturtajā, ne katrā teikumā. pat ļimonova edička un jerofejeva veņička bļaģoja krietni mazāk. filma būtu tikai ieguvusi, ja tie bļaģ būtu nogriezti vismaz par pusi. nu, kā kaut kur minēja, līdzīgi kā ar andrīti, kas papisa tubu - tur arī pašās, pašās beigās andrīša rupjības bija liekas un traucējošas.