es ar meldru (viņam tagad 14) arī aizgāju. meldrs mulsa un sajūsmā kvieca, es biku sabēdājos.
1) pēc visām režisora postsovjetiskās estētikas īsfilmām, ko biju redzējusi un par kurām biju ļoti iepriecināta, pilnmetrāžu vnk nedavilka :( bet kā sākums daudzējādā ziņā labs, varbūt izaugs un uztaisīs arī foršu filmu.
2) es no maskačkas, 80-to nogalē un 90-jos biju ne tikai plaukstošo intelektuāļu-literātu-mūziķu-zaļo un dažādu neformāļu aprindās, bet diezgan daudz arī pa dzimto rajonu. tirgus spekulantu-centrālstacijas kurlmēmo-videosalonu slīmestu-vecrīgas dzīvokļu uzlauzēju u.tml. šaikās. respektīvi, gan slengs, gan mātes vārdi man galīgi nav sveši. bet nu kefā bļaģ bija daudz par daudz. itin kā pie scenārija būtu darbojušies cilvēki, kas apveltīti ar mazspēju saredzēt filmas kompozīciju kopumā un... katru teikumu pabeidz ar izsaukuma zīmi. tieši trulie bļaģ teju katrā teikumā. maskačkā tos lieto katrā trešajā-ceturtajā, ne katrā teikumā. pat ļimonova edička un jerofejeva veņička bļaģoja krietni mazāk. filma būtu tikai ieguvusi, ja tie bļaģ būtu nogriezti vismaz par pusi. nu, kā kaut kur minēja, līdzīgi kā ar andrīti, kas papisa tubu - tur arī pašās, pašās beigās andrīša rupjības bija liekas un traucējošas.
1) pēc visām režisora postsovjetiskās estētikas īsfilmām, ko biju redzējusi un par kurām biju ļoti iepriecināta, pilnmetrāžu vnk nedavilka :( bet kā sākums daudzējādā ziņā labs, varbūt izaugs un uztaisīs arī foršu filmu.
2) es no maskačkas, 80-to nogalē un 90-jos biju ne tikai plaukstošo intelektuāļu-literātu-mūziķu-zaļo un dažādu neformāļu aprindās, bet diezgan daudz arī pa dzimto rajonu. tirgus spekulantu-centrālstacijas kurlmēmo-videosalonu slīmestu-vecrīgas dzīvokļu uzlauzēju u.tml. šaikās. respektīvi, gan slengs, gan mātes vārdi man galīgi nav sveši. bet nu kefā bļaģ bija daudz par daudz. itin kā pie scenārija būtu darbojušies cilvēki, kas apveltīti ar mazspēju saredzēt filmas kompozīciju kopumā un... katru teikumu pabeidz ar izsaukuma zīmi. tieši trulie bļaģ teju katrā teikumā. maskačkā tos lieto katrā trešajā-ceturtajā, ne katrā teikumā. pat ļimonova edička un jerofejeva veņička bļaģoja krietni mazāk. filma būtu tikai ieguvusi, ja tie bļaģ būtu nogriezti vismaz par pusi. nu, kā kaut kur minēja, līdzīgi kā ar andrīti, kas papisa tubu - tur arī pašās, pašās beigās andrīša rupjības bija liekas un traucējošas.