Nebūtu tik drošs. Apple tak arī vēl ražo aipodus bez telefona un interneta. Un visādi hipsteri visur staipa līdzi kanona govnozerkalkas.
nesaprotu par aipadiem...tas domāts kā paraugs īstam fotoaparātam?
GZ dzīvos vēl kādus gadus, kamēr notiks lietotāju polarizācija. Beigās, gluži kā sākumā, GZ lietos tikai profiņi, jo pārējie iztiks ar telefoniem, aiKautko un samērā neliels skaits frīku pirks īstus fotoaparātus, būvēs kitu, tad apgreidos to, apnikuši pārdos to lai sāktu būvēt kitu uz citas sistēmas bāzes. Man šķiet, ka nākotnē fotoaparāts būs izteikta luksusa lieta, nišas produkts, kā tagad lampu audiotehnika.
Tā nenotiks? Bet ziepju tirgus, kas desmitgadi strauji auga un attīstījās, sāka šūpoties zem telefonu spiediena. Pārsteidzoši daudz cilvēku ikdienā fotoaparāta vietā izmanto telefonu. Kāpēc GZ vispār iegājās amatieru vidū? Pirmie ziepji bija mega-gavno-ziepji, par kuru gavno-būtību nebija šaubu pat nekritiskiem cilvēkiem. Tagad kompaktās sistēmas jau atņēmušas GZ tirgum daļu no lietotājiem. Un daļa no tiem nākotnē, iespējams, migrēs uz iebūvētajām kamerām. Vai ņems jau gatavas bildes no googles. Arī tādas, kur vajadzīgajā vietā un rakursā būs iemontēts brašais pasaules apceļotājs. Ceļojot ir jābauda atpūta, nevis jālādē baterijas un jāspaida podziņas!
Kad parādījās aifons, visi brēca -- kirdik aipodam ir, kuŗš gan gribēs nēsāt līdzi ierīci, lai tikai un vienīgi klausītos mūziku, visi tak lietos aifonus, ar tiem var piezvanīt un klausīties mūziku. Lielā mērā tā tik tiešām ir, bet Apple tak aipodus vēl ražo.
Fočegs kā nišas produkts -- jā, esmu visnotaļ pārliecināts, ka tā būs. Fočegi izmirst un visi, izņemot ūberkrutos profus, bildē ar telefoniem -- neesmu gluži pārliecināts. Lampu audiotehniku tak ar lieto gan cilvēki ar sikspārņu ausīm, gan vienkārši visādi hipsteri, kam patīk, kā tās lampiņas mirgo.
arī GZ lietotāju lielākā daļa nesaprot, kāpēc to ir nopirkuši. Nu, forši izskatās, great conversation starter. Daudzi tā arī bildē zaļajā režīmā, ar kita 18-55. Un nēsā apkārt visu to smagumu. Paliks pārliecināti frīki, kas māgslaz un pontu vārdā sviedrēsies, piecietīs somas nospiesto plecu un atcerēsies lādēt bateriju.
Profi, starp citu, jau labi sen pie mazākās iespējas kratās vaļā no spectehnikas, atceramies karsto punktu reportierus, kas vispirms izmantoja kompaktkameras (vieglāk tomēr, pa gabalu neizskatās pēc ieroča) un pēc tam arī telefonus (visi ar telefoniem, es arī, nevajag mani nošaut). Protams, ir segmenti, kuros nav iespējams iztikt ar telefonu.
Ak jā, 35mm formāts savulaik vispār kļuva populārs tikai tāpēc, ka bija daudz kompaktāks par lielajiem formātiem, daži nolēma iet vieglāko ceļu, lai arī bilde ir nesalīdzināmi sliktāka. Nu labi, nospēlēja lomu kompaktums un ātrums. Tieši tas pats, ko tagad piedāvā telefoni.
par aipodu - atvēru reklāmu no pastkastes, skatos - mazizmēra mūzikas atskaņotājs. A nafig, ja man telefons to pašu dara? Tātad, jābūt nišas lietotājam, kam neder telefona skaņa, bet tas jau arī nepirks kautko zem štukabaksoff, tātad, aipods arī lido garām. Paliek telefons un dārgais gals.