Nē, sievieši tomēr ir kārtīgāki.
Kārtīgāki ir, pie katras problēmas satraucas un jautā meistaram/piegulētājam.
Dažreiz tas nostrādā pilnīgi ačgārni - servisā stāstīja gadījumu, kad meitene sasita mašīnai karteri jūrmalas tālajā galā, un kad iedegās eļļas lampiņa, viņa kārtīgi brauca uz rīgu uz servisu (pa jūrmaleni uz 100). Servisa vīri stāstīja ka iebraucot servisā mašīna izklausījās pēc šujmašīnas/tvaika kuļmašīnas krustojuma, un pēc motora apstādināšanas tas nosprūda uz mūžiem, tika izcelts un nodots metāllūžņos.
Tāpēc es vairāk piekrītu tam, ka ir dažādi sievieši un vīrieši, visu izsaka to sapratne par to kas mašīnai ir labi, kas slikti (arī meitenes mēdz būt 'sportiskās braukšanas' piekritējas)
Es te vairāk par salona tīrību iedomājos :D
ak pareizi, tāds aspekts taču arī ir pie mašīnas pirkšanas/pārdošanas. Jā, es kā vīrietis par to tiešām neaizdomājos...
| From: | scope |
Date: | 18. Augusts 2011 - 12:45 |
---|
| | | (Link) |
|
Svaigs stāstiņš par džeku, kurš no Saulkrastiem līdz Rīgai tādā pašā stilā atvilka :)
es te prātoju, ka "sportiskāka braukšana" (lai kas to to arī nebūtu domāts) ne vienmēr ir slikti (nejaukt ar pilnīgu pofigismu un vieglā auto laušanu pa bezceļu) - ir redzētas sataupītās mašīnas, kas lielākoties brauktas ap 2000rpm (benzīns, precizēsim) un laika gaitā viss kļuvis tik slikti, ka ārstēšanas nolūkos jānobrauc sotaks ar trešo ātrumu, lai dzinējs kautcik atgūtu elpu. Tas, ka pa reizei uzgriež virs optimālajiem apgriezieniem, dzinējam neko sliktu nodarīt nevar, drīzāk otrādi. Lūk, pircējs ierauga kā pārdevējs uzgāzē un viedoklis gatavs - šitais ir mironis, aha.
| From: | scope |
Date: | 18. Augusts 2011 - 13:18 |
---|
| | | (Link) |
|
Ar dīzeli ir vēl trakāk - aizaug trubas un pēc tam dēļ dūmainības nevar skati iziet. Nemaz nerunājot par jaunajiem auto, kam ir cieto daļiņu filtri, kas arī ļoti labi aizaug.
Tāpēc arī ar dīzeli ir labi viņu ik pa laikam izgriezt.