Prof. Biezpientaures pētījumu centrs - dienas jautājums

21. Dec 2005

13:04 - dienas jautājums

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Mēģināsim rast atbildi uz jautājumu - kas notiek tā cilvēka galvā, kurš ir uztaisījis reklāmu "Mans [sirds attēls] veikals, RIMI" ?
Mēģināsim izprast - kāds reklāmu industrijas autodidakts kurpēs ar spiciem purngaliem ir izštukojis, ka nebūtu slikti pārtikas un sīkpreču bodes ideju pacelt līdz tuvinieka vai pat garīga simbola līmenim. Jo kā savādāk mēs izskaidrosim sirds iepīšanu ? Bet alus, kāļi un siļķes nav garīgs simbols. Tās ir ikdienā pirktas preces. Varbūt autodidakts ir mēģinājis risināt pilsētas iedzīvotāja vientulības problēmu, piedāvājot uzticamu draugu bodes veidā, ko ieslēgt savā sirdī ? Tādā gadījumā ir jāizsaka šaubas, vai reklāmas autors emocionālā ziņā ir attīstījies tālāk par koka kluci, kurš arī varētu piedāvāt savas skaidas draudzībai.

Visticamāk, problēma ir tajā apstāklī, ka sētniece bija iznesusi izbērt reklāmām paredzēto kartona kasti un sakritības pēc šī reklāma nonāca nevis kartona kastē zem paskastītēm, bet gan uzbrauca man līdzi uz dzīvokli.

(2 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]starro
Date:21. Decembris 2005 - 14:02
(Link)
viss ir vienkāršāk. mārketinga skolās studijas balstās uz keisu analīzi -> makdonalds - hrestomātija -> adaptējam (kopējam) lokālai mentalitātei - salīdzinam augusta apgrozījumu ar decembri -> rezultātus pasniedzam garnētus
(Reply to this)
[User Picture]
From:[info]pepija
Date:21. Decembris 2005 - 14:13
(Link)
siļķe tb zivs ir gana garīgs simbols :)))
(Reply to this)