afiša eu, a fiška/ taškenta viļņa?
Tikai šodien pamanīju, ka ir tāda afisha.eu un arī aplikācija mūsu un jūsu platformās: Rīgas kultūras un izklaides ceļvedis. Šķiet, ka domēnu .eu visbiežāk izmanto uzturēšanās atļauju pircēji savas jaunās identitātes manifestēšanai un kā nu ne, ielādēju appu, apps piedāvā man izvēlēties, vai lai Taškentā, Viļņā vai Rīgā gribēšu būt tapt informēta par notikumiem?
Rīgā, saku, latviski, saku un kādu brīdi aplikācija ar mani tomēr pastīvējas, mošk tomēr Taškenta? Viļņus? Vai vismaz krieviski?
Nu labi. Adaptācija, tātad. Mūsu jaunais veiksmes stāsts nebūs vien mūsu.
"Lietotne" saturiski gauži primitīva, saturs: mainstream + komercuha (veikalu akcijas, restorāni) un neizprotamu mērķu "pievienotās vērtības raksti" stilā un spējās starp manu ļoti iemīļoto blogu Upene (starp citu, aizejiet, ir jaunumiņi dvēselītei) un "karjeras žurnālu sievietēm Monday" vai Delfi žurnāļiem.
Desmit veidi kā, 8 universālie padomi, kur iet ar suni un viss šitais plašais paš-nabas lūriķu debesjums.
Arī vizuāli lietotne aizķērusies pirms gadiem, neļausiet samelot, desmit populārajā magentas košrozā estētikā – atminās tak, ka kultūras/dizaina logo visus štancēja jihītigi rozā? Nu lūk. Kā sak', nesīsim sarežģīto caur popkultūru pie masām. Kas tad vēl?
Aplikācijas funkcionalitāte? Tas ir katalogs ar ārlikiem. Mums lepni servēts Forumcinemas seansu saraksts,
izstāžu, izrāžu saraksts ar visām anotācijām, iespēja (krieviski), saturiņus sev sūtīt uz e-pastu vai citām pers. info ellītēm, dažiem ārlinki uz biļešu iegādēm.
Nosing verī spešel (par provi, man ļ. patīk Satori appa fīča uzreiz ielikt notikumu savā icalendārā, tas lūk, ir smalki) un tā arī mūžsenais uzdevums "kas notiek Rīgā" paliek līdz galam nenoklāts.
Bet tikmēr viens rozā kucēntiņš no Vuitton somiņas ir iezvēlies izstādes atklāšanā, gribot būt kulturāls un viss tāds, aprindās, bet tautā mīlēts ar'.