Apmēram tā. Bet es tomēr gribu šito paeloborēt, jo kā jau zemāk afm precīzi norāda, šī nevaid pirmā reize ar ekofeiliem.
Tātad. Pēdējos gadus mārketinga un mediju satura dzirnas maļ uz mūsu stīgām, sak, dari pats, apmet tos žīdus un ķīmiķus, spēks no pašspiestu madaru sulas un gurķu ripiņām. Nepaslinkoju, iebrauzēju pieejamo datubāzi par lielo kosmētikas koncernu tirgus daļu izmaiņām pēd. gados, kopš ekouzvarām un neskaitāmajiem mazajiem, "alternatīvajiem" zīmoliem. Un jāteic, ka ņefiga nekādu izmaiņu par labu "eko" nav.
P.S. šis ir īstais threadiņš, kur pavaidēt, ka L'occ's ir izņēmis dažus produktus no ražošanas, to apelsīnu ķermeņa līniju, piemēram. Sāpes.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: