None of the Above ([info]artis) rakstīja,
@ 2020-01-28 11:02:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Nopietni atsaukties uz striktu "labējo" un "kreiso" nošķīrumu var tikai neizglītots vientiesis, kas nav iepazinies ar soc. zinātņu "lielo datu" pielietošanu psihometriskajā vēlētāju profilēšanā:

"People who “liked” Battlestar Galactica were likely to be introverts, for example, while people who “liked” Lady Gaga were likely to be extroverts. Kosinski and his Cambridge colleague, David Stillwell, were able to correlate “likes” with other basic personality traits: openness, conscientiousness, agreeableness, and neuroticism. Armed with only 10 “likes,” they could evaluate a person’s traits more accurately than that person’s coworkers. With 70 “likes,” they could do better than a person’s close friends."

Avots: https://www.gsb.stanford.edu/insights/science-behind-cambridge-analytica-does-psychological-profiling-work

Kā saka, the proof is in the pudding—ja varētu izmantot "kreiso un labējo" modeli, tad to arī izmantotu cīnoties par ietekmi (uzvarai vēlēšanās), kur uz spēles likti miljardi. Ko tas pasaka par šādu nošķīrumu, ja uzvarai vēlēšanās to neizmanto? Retorisks jautājums. Visu nevar nonivelēt līdz "left vs. right" vai "open–closed political spectrum". Cilvēki ir sarežģītāki, kā jums labpatiktos uzskatīt:

"Inside the Voter’s Mind: The Effect of Psychometric Microtargeting on Feelings Toward and Propensity to Vote for a Candidate"

https://ijoc.org/index.php/ijoc/article/download/9605/2742






(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
(komentārs tiks paslēpts, ja vien neesi šitā cibiņa draudziņš)
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?