None of the Above ([info]artis) rakstīja,
@ 2013-08-01 22:37:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
“Research on persuasion shows the more arguments you list in favor of something, regardless of the quality of those arguments, the more that people tend to believe it,” Norton says. “Mainstream ads sometimes use long lists of bullet points—people don’t read them, but it’s persuasive to know there are so many reasons to buy.”


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
(komentārs tiks paslēpts, ja vien neesi šitā cibiņa draudziņš)
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?