divdurvju bagāžnieki
viens dizaina risinājums vieglajām automašīnām, ko ieraugot momentā aizsvilstos, ir divdurvju bagāžnieki. jeb bagāžnieki ar divām durvīm, kurus tu atver kā skapi - katru durvi paverot uz savu sānu, nevis kā vienu elementu paceļot uz augšu. vieglajai automašīnai šāds risinājums ir pilnībā absurds! es ko tādu vēl saprastu busiņiem, jo šī risinājuma vienīgā vērā ņemamā priekšrocība ir, ka tu vari bagāžniekā ar autoiekrāvēja dakšām iekraut paleti. tas arī viss. tālāk ir tikai mīnusi - atpakaļskata spogulī vienmēr pa vidu stabs; izmaksas lielākas - ir divreiz vairāk eņģes, kam rūsēt; vienmēr jāpiedomā pie secības, kuras durvis aizvērt pirmās, kuras otrās; lai tiktu pie saviem krāmiem bagāžniekā, tev vienmēr jāatver divas, nevis tikai vienas durvis; aizbraucot uz mežu, lietainā brīdī tu nevari pašas durvis izmantot kā lietus nojumi, kamēr pats sēdi uz bagāžnieka malas.... uttutt... nu kāpēc vispār kādam ir vajadzīgi tie divdurvju bagāžnieki??? jā! es skatos uz jums, mini-cooper īpašnieki! jūsu stulbie divdurvju bagāžnieki ir šāviens savā kājā, lai mēģinātu izskatīties pēc klibiem nonkonformistiem. bet jums nesanāk. visi minicooper īpašnieki manās acīs ir finansiāli bezatbildīgi hipsteri, kuri pat nezin, kas ir eiropalete. un vēl... runājot par minikooperiem - viens horvātu kolēģis par tiem izteicās ļoti kodolīgi: "par tādu naudu var nopirkt arī īstu automašīnu".
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: