/Nu mēs zinām, kādas izskatās sabiedrības, kas maksimizē "vienlīdzību" vai "ticību" vai "kapitālu". Sabiedrība, kas maksimizētu "zināšanas" būtu ļoti līdzīga pēc būtības. /
Īsti nē jo zināšanas ir derīgas, kamēr ticība nē ( piemērs ar slimu māti, ticību un antibiotikām ) savukārt kapitāls ir zināšanu rezultāts.
//Padomā pats - kurš būtu diktators, kurš izlemtu, kas ir "zināšanas"//
Speciālisti. Tādā pat veidā kā tagad zinātniskie žurnāli izlemj ko publicēt un ko nē.
// Kā mēs piespiestu vairot zināšanas cilvēkus, kurus tas neinteresē?//
Cillvēks kuru neinteresē nekas? Nu tas ir pacients, viņu vajag ārstēt.
//tad jau mēs neviens savādāk nemaz nespējam.//
Nu lūk.
//iztēlojos organizētu darbu, kas noved pie vairāk zināšanām - grāmatu lasīšanu, kursu apmeklēšanu, utt.//
Der jebkas. Katram savi paņēmieni.
//"es daru kas man ienāk prātā, bet saucu to par mācīšanos". Ir cilvēki, kas tā attaisno TV skatīšanos...//
Nu ja tam nabaga cilvēkam piemēram nav interneta, tad arī no TV viņš kko uzzinās.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: