andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
Idejas ir jaukas, un kaut kādā mērā daļu no tām izmantoju jau pašlaik. Proti, esmu pilnībā kļuvis par dice pool advokātu, jo tur kauliņu skaits = skilla apjoms. Tātad ir fiziska reprezentācija un psiholoģiski ir patīkamāk redzēt, kā acu priekšā "pieaug tavs skills".

Problēmas sākas, līdz ko sanāk sastapties ar izdalītiem skilliem. Vai vispār skillu noteikšanu. Proti, ja ir jāpārbauda tēlam rāpšanās pa sienu un dziedāšana, katram skillam individuāli nepiešķirsi kauliņus. Tātad jāeksistē tabulai, kurā viegli var paskatīties, kāds skaits ir kuram skillam.

Bet kā noteikt šo skaitu? It kā elementārā RPG loģika prasa, ka tas tiek kaut kā atvasināts no primary statiem. Piemēram, vienroku ieroču cīņas kauliņu skaits = Str + Agil + End rādītājs + pašas cīņas skills (kuru droši vien vajag mācēt)). Rezultātā jau rodas sarežģītāka aprēķināšana.

Alternatīva būtu veidot globālākus visu koverojošus skillus, bet tad tēli vairs nav tik individuāli un atšķirīgi.

Vēl nāk prātā ideja, ka taisot tēlu, nemaz nevajag aprēķināt skillu, kamēr tas spēlē nav jāizmanto, vienkārši, lai ietaupītu laiku.

Vopšem iespējas ir daudz, bet visvairāk mani nomoka tieši dažādu skillu diferencēšana, lai tas nebūtu ķēpīgi ilgi, bet vienlaikus cilvēkiem būtu iespēja uztaisīt konceptuāli individualizētu tēlu.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?