andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
Šādi tematiskie līmeņi daudz ko padara interesantāku, taču kopumā vairākas problēmas saglabājas. Nav īsti sasnieguma sajūtas, kā norādīja Bembijs. Proti, neskaitās killi, vai precizitāte vai kaut kas cits, kas norādītu, ka vispār esi spēlējis un tev būtu kaut kāds feedbacks.

Otra lieta: Tā kā spēlei katru reizi ir initial situācija personāžam, nav īsti normāli iespējams celt difficulty curvi (jo spēle nav tik daudzdimensionāla spēles procesa ziņā). Vienīgā alternatīva, ir sākumā iedot rūķīti, kas atkal ir milzīgs power boosts uz priekšu, tiekot uzreiz pie stiprajiem ieročiem. Rezultāta nav īsti kaut kāds gradual gūtības un spēlētaja krutuma pieaugums. Tāpēc man šķiet, ka pašreizējā ieroču pirkšanas sistēma īsti nedarbojas.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?