andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
@ 2010-04-08 12:30:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Jaunais Nimrods
Ernests piedāvā savam šūterim apdeitotu versiju. Ievērtējiet un komentējiet:

Spēlēt Nimrod


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]andza_arrdh
2010-04-08 15:26 (saite)
Šādi tematiskie līmeņi daudz ko padara interesantāku, taču kopumā vairākas problēmas saglabājas. Nav īsti sasnieguma sajūtas, kā norādīja Bembijs. Proti, neskaitās killi, vai precizitāte vai kaut kas cits, kas norādītu, ka vispār esi spēlējis un tev būtu kaut kāds feedbacks.

Otra lieta: Tā kā spēlei katru reizi ir initial situācija personāžam, nav īsti normāli iespējams celt difficulty curvi (jo spēle nav tik daudzdimensionāla spēles procesa ziņā). Vienīgā alternatīva, ir sākumā iedot rūķīti, kas atkal ir milzīgs power boosts uz priekšu, tiekot uzreiz pie stiprajiem ieročiem. Rezultāta nav īsti kaut kāds gradual gūtības un spēlētaja krutuma pieaugums. Tāpēc man šķiet, ka pašreizējā ieroču pirkšanas sistēma īsti nedarbojas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ishmaels
2010-04-08 15:48 (saite)
Es esmu iecerējis izveidot atslēdzamus līmeņus (sākumā pieejami pirmie divi, pēc tam jāiziet, piemēram, jāiziet 4. līmenis, lai dabūtu 5. utt. Crimsonlanda stilā. Domā tas neatrisina problēmu?
Kā ir ar lagu? Zobens nav pārāk spēcīgs?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Kamazs
(Anonīms)
2010-04-12 10:00 (saite)
Nekonkrēts komentārs - bet man kinda šī versija patika labāk.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?