andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
@ 2010-01-24 17:15:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Nu geimeri, mančkini?
Čau, vēlējos prezentēt notestēšanai nelielu flash spēlīti, kuru kopā ar savu brāli Ernestu uztaisījām (sākotnēji iesākām taisīt ar Kāsi, bet manīju, ka viņam ar jauno darbu un mācībām tam paliks pārāk maz laika, un nolēmu tomēr pats pamācīties programmēt).

Spēle ir elementāra, nestāstīšu par ko, kas un kā, jo tai pašai tas būtu jāizdara.



Gentleman vs Gargoyles (v 1.11)

Par projektu
Projekts tapa 3 mēnešos, kuru laikā es no nulles apguvu AS3, un, nemācēdams programmēt (līdzšinējā pieredze tikai mazliet Visual Basic 12. klasē, Wellguard skriptēšana, un nedaudz AS2, taisot pāris minimālistiska spēlītes Tribīnei), tāpēc esmu itin apmierināts gan ar to, ka izdevies lietu novest līdz galam, gan ar to, ka daudz ko ir sanācis iemācīties.

Vizuālā noformējuma un idejas autors ir Ernests.


Es vēlētos dzirdēt gan par to, cik saprotama un spēlējama ir spēle, gan par to, vai nav kaut kādi acīmredzami iztrūkstoši elementi, bugi, gļuki utt.

Bet visvairāk es vēlētos, lai, ja kāds no jums, mančkiniem, (ja ir interese iedziļināties), pamēģina atrast kādu broken stratēģiju spēlē, ar kuras palīdzību var riktīgi izownot high-score, un tās atklāšana rendero bezjēdzīgus citus skill-koka attīstības ceļus.



P.S.

Nešaubos, ka spēlei jābūt memory leak'iem un potenciāli bremzīgai, jo, būdams galīgs iesācējs, es esmu uzražojis, milzīgu, neveiklu koda kankāli, kurā droši vien daudz kas netiek aizvākts un attīrīts no atmiņas, kad vajag, un optimizēšanas māksla man vēl būs jāapgūst.


Updated no 1.01 uz 1.11 versiju.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]cannibalsmith
2010-01-25 09:00 (saite)
Score: 7600

Kam vairāk?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-25 09:33 (saite)
Hmm, tad tā, close poga savā ziņā traucē vairāk nekā palīdz, ja? Varbūt vajag to nobāzt kaut kur citā vietā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cannibalsmith
2010-01-25 09:49 (saite)
Nu bez close pogas jau nevar. Cita vieta neko nemainītu, jo spēle faktiski sastāv no trakas klikšķināšanas. Tev ir jāņem vērā, ka beidzoties raundam, spēlētājs vēl kādu brīdi spiedīs visur, kur pagadās, aiz inerces. Tas attiecas arī uz pogām, kas pērk skillus, ne tikai close. Es ieteiktu, ppirms rādīt iepirkšanās logu, pāris sekundes rādīt "raunds iziets" vai ko tamlīdzīgu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-01-25 10:09 (saite)
Bet iepirkšanās logu Tu vari izsaukt jebkurā mirklī ar space pogu. Tas neparādās rounda beigās, bet uz space pogu un levelupiem.

Un score var submittēt un paskatīties, kā iet citiem. Pašlaik totālais līderis ir Axa, kurai izdevās diezgan neganti daudz savējos nosargāt, tāpēc es pašlaik prātoju vēl ko vajag pārbalansēt, ko nerfot, ko buffot. Kā ienaidniekus pamainīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?