andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
@ 2009-02-12 09:20:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par sistēmu
Vakar vēlu naktī, ģenerējot tēlus, savā nodabā, izdomāju, ka vajag šādus tādus uzlabojumus. Tā kā allaž esmu spēlējis ar pamatīgākajiem mančkiniem un minmaksētājiem (Kikis nicina ikvienu burvi, kuram ir vairāk dzīvības par 4), tad attiecīgi, lai stimulētu cilvēkus būt kreatīvākiem sanerfoju minmaksēšanu (proti, ekstrēmi augsti un zemi rādītāji padara tēlu disharmonisku, kā rezultātā tas level'upā tas saņem manāmi mazāk skillpointus).

Taču tagad paskatoties, rādās, ka long-termā šāda nerfošana var būt ar pārāk nežēlīgu efektu. Minmaksētie jau galvenokārt ir draudīgi tieši spēles sākumā, kad konstrasts ir vislielākais. Turpretī vēlā spēlē viņi varētu pamatīgi iesuckot. Tāpēc iedomājos, ka vajag tā, ka viņi sāk ar zemajiem skillpointiem, bet katrā nākamajā līmenī to skaits aug par vienu, līdz sasniedz normu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]andza_arrdh
2009-02-12 11:55 (saite)
Kas vainas līmeņu sistēmai?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]cannibalsmith
2009-02-12 14:22 (saite)
Nevermind. Es nupat sapratu, ka līmeņu sistēmai kā tādai nav nekādas vainas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?