> ([info]anastasija) rakstīja,
@ 2004-07-14 11:22:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Rīta stresiņš
Unibanka liek vilties izteiciena "Precīzi kā bankā" būtībā, kā tādā. Un diemžēl ne pirmo reizi vien. Paklausoties viņu izbrīna pilnajos skaidrojumos, liekas, ka viņiem gan viss šķiet ļoti precīzs un sakārtots.
Man no tā nav vieglāk. Izprotamāk gan.
Iespējamais risinājums - kļūt par citas bankas kļijentu.

-----
btw lotgoļu bojeviks par Preiļu pulveri ieripina.:))


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]friday
2004-07-15 09:13 (saite)
liecies mierā, nekas nemainīsies :) es it kā esmu viņu klients, vienkārši kredīta devējiem bija prasība, lai nauda būtu viņus apkalpojošā bankā un man jau arī ti kā labāk, ātrāk iekrīt kontā (vienmēr gan gadījās kāds čakars ;).

lai atvieglotu savu dzīvi un attālinātos no tieša kontakta ar izbrīna pilnajām acīm, izdomāju ka jāpiesaka internetbanka. sacīts darīts, shameejie soliija peec stundas atsuutiit kaut kaadus piesleegumaa vaardus vai ko tamliidziigu, vairs neatceros, peec nedeeljas zvaniiju un jautaaju kur ir? izbriiniitaas acis bija redzamas pat caur klausuli, veel peec 2 dienaam pienaaca soliitaa informaacija ;) un pie visa taa to ebanku (tieshi taa - jaalasa krieviski) esmu izmantojis vienu reizi, tik neparociiga saliidzinot ar hanza banku man taa liekas :))

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?